• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

قهرمانی تیم فوتبال آب و برق کیش در لیگ جزیره + جدول مسابقات

  • کد خبر : 589
  • 06 خرداد 1395 - 23:45
قهرمانی تیم فوتبال آب و برق کیش در لیگ جزیره + جدول مسابقات

رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره کیش بعد از حدود ۷ ماه تلاش و مسابقات نفس‌گیر، عصر روز پنج شنبه با قهرمانی تیم فوتبال آب و برق کیش به پایان رسید. در هفته دوازدهم و پایانی رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره کیش که عصر پنج‌شنبه برگزار شد، تیم فوتبال آب و برق کیش در یک بازی یک‌طرفه توانست […]

رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره کیش بعد از حدود ۷ ماه تلاش و مسابقات نفس‌گیر، عصر روز پنج شنبه با قهرمانی تیم فوتبال آب و برق کیش به پایان رسید.

در هفته دوازدهم و پایانی رقابت‌های لیگ فوتبال جزیره کیش که عصر پنج‌شنبه برگزار شد، تیم فوتبال آب و برق کیش در یک بازی یک‌طرفه توانست تیم فوتبال دانشگاه پیام نور را ۵ بر صفر شکست دهد و با ۲۸ امتیاز مقتدارنه به‌عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

در دیگر بازی هفته پایانی این رقابت‌ها، تیم فوتبال سپیدان که سایه به سایه آب و برق در جدول حضور داشت، ۴ به ۲ پرشین کیش را شکست داد و با ۲۵ امتیاز به‌عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

دیدار تیم‌های صیادان و ملوان کیش بدلیل حاضر نشدن تیم فوتبال صیادان برگزار نشد و در نتیجه این تیم ۲۳ امتیازی باقی ماند و عنوان سومی را از آن خود کرد.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها بعد از بازی پایانی با حضور مسئولان هیئت فوتبال جزیره کیش و جمعی از مسئولین شرکت آب و برق کیش با شکوه خاصی برگزار شد. در این مراسم از تیم‌های اول تا سوم با اهدائ کاپ و مدال تجلیل شد.

تیم فوتبال ملوان کیش نیز به عنوان تیم اخلاق این رقابت ها انتخاب شد.

گفتنی است این رقابت‌ها با حضور ۷ تیم از آبان ماه ۹۴ آغاز شده بود و تیم اول جواز حضور در رقابت‌های لیگ ۳ کشور را کسب می‌کند.

جدول کامل این رقابت‌ها را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

 

جدول لیگ فوتبال جزیره کیش  
  تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز  
۱ آب و برق  ۱۲ ۹ ۱ ۲ ۳۷ ۱۶ ۲۱+ ۲۸  
۲ سپیدان ۱۲ ۷ ۴ ۱ ۳۷ ۱۹ ۱۸+ ۲۵  
۳ صیادان ۱۲ ۷ ۲ ۳ ۴۲ ۱۰ ۳۲+ ۲۳  
۴ ملوان ۱۲ ۵ ۴ ۳ ۲۹ ۲۲ ۷+ ۱۹  
۵ بازرگانی مقدسی ۱۲ ۴ ۱ ۷ ۱۲ ۲۸ ۱۶- ۱۳  
۶ پیام نور ۱۲ ۱ ۳ ۸ ۱۳ ۵۵ ۴۲- ۶  
۷ پرشین کیش ۱۲ ۰ ۴ ۸ ۱۴ ۳۴ ۲۰- ۴  

 

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=589
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.