• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پرونده فریدون و مداحان مفتوح است/تکلیف بقایی و طایفه اش را دادستانی مشخص می کند/۱۳۰ فقره سرقت در پرونده قاتل بنیتا صحیح نیست

  • کد خبر : 5880
  • 08 مرداد 1396 - 16:18
پرونده فریدون و مداحان مفتوح است/تکلیف بقایی و طایفه اش را دادستانی مشخص می کند/۱۳۰ فقره سرقت در پرونده قاتل بنیتا صحیح نیست

صدوپانزدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در صد و پانزدهمین نشست خبری خود به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

حرفهای بقایی صحیح نیست

غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و پانزدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با تبریک ایام ولادت حضرت معصومه، امام رضا و همچنین روز خبرنگار در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات بقایی علیه قوه قضاییه و شخص سخنگو بعد از آزادی و دروغگو خطاب کردن وی اظهارداشت: آنچه را که لازم است در خصوص این پرونده انجام شود دادستان تهران توضیح داده و اقدامات را انجام داده‌اند.

سخنگوی قوه قضاییه به آیه‌ای از قرآن اشاره و تصریح کرد: «شنئان قوم» که مضمون به آیه از قرآن است که اگر خدایی نکرده کسانی زبان گشودند به نامهربانی ما نباید از مرز قانون و عدالت خارج شویم.
وی تاکید کرد: این مسائل صحیح نیست و آن قسمت از صحبت‌ها و دستخط ایشان مورد انتقال از سوئیت و امکانات دربسته هرچه را که لازم باشد دادستان در مورد آن توضیح خواهند داد.

وی به مبارزه قوه قضاییه با جرائم اقتصادی اشاره و تصریح کرد: قوه قضاییه در راه مبارزه با جرائم اقتصادی با یقه سفیدها، دانه درشت‌ها و جریان‌ها و کسانی که ادعایی دارند برخورد می‌کند و بدیهی است مسائلی از آنها گفته یا سر بزند.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: اگرچه افراد خلاف قانون عمل کنند بر ضرر آنان است و تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

سخنگوی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: مسائلی از این قبیل از هر جریان و هر فرد که صورت بگیرد دستگاه قضایی به عنوان مدعی‌العموم در صورت نیاز وارد خواهد شد و در این زمینه نیز دادستان تهران با تشریح و چهارچوب قانون وارد خواهد شد.

۱۲۰ فقره سرقت در سابقه متهم پرونده بنیتا صحت ندارد
محسنی اژه ای در ادامه صد و پانزدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص تغییر وزیر دادگستری گفت: این وزیر از جمله وزاریی هستند که در انتخابشان هر سه قوه دخیل هستند، وزیر از ناحیه رییس قوه پیشنهاد می شود، گزینه هایی مطرح بوده که به رییس جمهور معرفی می شوند، به زودی به صورت رسمی معرفی می شوند، معمولاً هم با تعامل است و هرکدام که نهایی شد ظرف همین زمان کوتاه به دولت معرفی می شوند.

وی در خصوص مجرمینی که در زندان هستند و با وثیقه آزاد می شوند و اینکه قاتل بنیتا نیز با فیش حقوقی آزاد شده گفت: اولاً به خانواده این طفل ٨ ماهه که این جانیان جان او را گرفتند تسلیت می گویم. سفارش شده که پرونده با سرعت و دقت بررسی شود. به جهاتی رسیدگی اش به تهران ارجاع شد چون خانواده کودک در تهران مستقر هستند ضمن اینکه شروع جنایت از تهران آغاز شده و مسائلی که در خصوص حواشی پرونده و سوابق متهم ذکر شده صحت ندارد.

گفته شده یکی از متهمین ١٣٠ سابقه سرقت داره و با قرار کفالت و با فیش حقوقی آزاد شده که صحت ندارد و خوب است دادستان تهران پیگیری کند که این خبر از کجا نشأت گرفته است.

رییس کل دادگستری استان تهران گزارش دادند که این متهم که ادعا می شود ١٣٠ فقره سرقت داشته صحت ندارد، یک پرونده داشته که ١٢ فقره سرقت داخل ماشین داشته، ١۴ ماه بازداشت شده، بیش از این مقدار دادسرا نمی تواند نگه دارد به دلایلی که می گویم.

بعد با قرار وثیقه١۶٠ میلیونی آزاد شده، بابت ١٢ فقره سرقت به ۵۵ ماه حبس محکوم شده، سه سال از این ۵۵ ماه طبق قانون جدید قایل اجرا بوده است.

نفر دوم با ۴ گرم شیشه دستگیر و به دادگاه رفته و به ٢ سال حبس جزای نقدی و ۵٠ ضربه شلاق محکوم شده و بعد محکومیت آزاد شده است.

صدور قرار بازداشت تنها در ۵ مورد جایز است
وی در تشریح پرونده مرگ بنیتا و اتهام متهمان این پرونده گفت: قاضی باید طبق قانون عمل کند، در غیر این صورت باید به او معترض شویم.
وی ادامه داد: یکی از معیارها و شاخص های عدالت اجرای قانون است، هرچند برخی به اجرای قانون گلایه دارند مثلاً در دولت دوم خرداد خدمت یکی از مسئولان عالی اجرایی بودیم من اون موقع تجدید نظر بودم یک فردی را محکوم کرده بودم ایشان گفت این رو به خاطر یک میلیون محکوم کردی؟من گفتم یک میلیون که سهل است اگر ١٠ هزار تومان هم باشد طبق قانون محکوم می شود این فرد اعتراض کرد گفتم شما در شعار انتخاباتی گفتی باید ملتزم به قانون باشیم.

اژه‌ای گفت: بر اساس قانون به قاضی تکالیفی داده شده است که قاضی باید مطابق آن عمل کند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بر اساس ماده ٢٣٧ آیین دادرسی کیفری صدور قرار بازداشت موقت جایز نیست مگر در ۵ مورد که در قانون مشخص شده است.

وی ادامه داد: در ماده ٢۴٣ آمده بازپرس می تواند دز تمام مراحل تحقیقات قرار صادره را تشدید یا تقلیل کند، مثلا مطلب جدیدی در طول تحقیقات مشخص می شود که قرار کفالت به قرار وثیقه تبدیل می شود. بنابراین متهم نه با فیش حقوقی آزاد شده و نه ١٣٠ فقره سابقه داشته است. باید یک بانک اطلاعاتی از مجرمین تهیه شود که مقدمات این کار انجام شده تا مراقبت هایی روی این افراد انجام شود.

پرونده مداحان در دادسرای روحانیت مفتوح است و یکی دو نفر بازداشت شدند

حجت الاسلام اژه‌ای در ادامه صدوپانزدهمین نشست خبری خود در خصوص اینکه در پرونده بنیتا قتل عمد بوده یا نه گفت: باید بازپرس و دادستان اظهار نظر نهایی کنند.

وی همچنین درباره تفاضل دیه نیز گفت: این موضوع مربوط به ماده ۴٢٨ قانون مجازات اسلامی است.

اژه‌ای ادامه داد: در مواردی که جنایت نظم و امنیت عمومی را بر هم زند و احساسات عمومی را جریحه دار کند و مصلحت در اجرای قصاص باشد لکن خواهان قصاص توان پرداخت تفاضل دیه را نداشته باشند با درخواست دادستان و تایید رییس قوه، تفاضل دیه از بیت المال پرداخت می شود.

اژه‌ای در پاسخ به سوالی در خصوص دستگیری دو مداح معروف و آزادی شان گفت: پرونده در دادسرای ویژه روحانیت مطرح بوده می دانم یکی دونفر بازداشت شدند، می دونم یک نفر هم با قرار آزاد شد ، نفر بعدی که آزاد شد یا نه و جزییات را اطلاعی ندارم

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص پرونده پزشک تبریزی گفت: در یک موردی دادگاه استعلام کرده، پاسخ استعلام بیاد جلسه بعدی برگزار می شود، هنوز حکمی صادر نشده است.

آخرین وضعیت پرونده حسین فریدون/ قرار تأمین شده، فرد آزاد و پرونده مفتوح است

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در صد و پانزدهمین نشست خبری قوه قضائیه در پاسخ به سؤالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده حسین فریدون گفت: این پرونده مسیر خود را طی می‌کند که پس از انجام تحیقات به مرحله صدور قرار رسیده است.

اژه‌ای تصریح کرد: بعد از اینکه قرار تأمین شد، فرد از زندان آزاد شده و پرونده مفتوح است و رسیدگی ادامه دارد و تحقیقات نیز انجام می‌شود تا پرونده تکمیل شده و بازپرس اظهارنظر کند.

کسی که مرتکب جرمی در ایران شود فرقی نمی کند چه کسی باشد طبق قانون محاکمه می‌شود

در ادامه صدوپانزدهمین نشست سخنگوی قوه قضاییه خبرنگاری در خصوص ادعای آمریکا مبنی بر سیاست گروگان گیری ایران گفت: کسی که مرتکب جرمی در قلمرو جمهوری اسلامی شده باشد فرقی نمی کند چه کسی باشد طبق قانون بررسی می شود این آمریکاست که سر بهانه های واهی افرادی را گروگان می گیرد یا اموال ایران راغارت می کند.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه در دادگاه متهم ردیف دوم پرونده نفتی گفته شده بابک زنجانی را بانک مرکزی تایید کرده و اینکه آیا به این ادعا رسیدگی شده است یا خیر گفت: چندین بار توضیح دادم. یک پرونده که مفتوح می شود، افراد متهم و دستگاه های نظارتی یک سری صحبت هایی را مطرح می کنند و بازپرس با توجه به مجموعه قراین و شواهد، موضوع را دنبال می کند.

اژه‌ای ادامه داد: در این پرونده از دهها نفر تا کنون تحقیق شده است. کسانی که اتهام شان ثابت شده، قرار بازداشت یا تامین مناسب صادر شده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در خصوص کسانی که اتهام شان ثابت نشده، قراری صادر نشده است.

وی افزود: از برخی مسئولان وزارت نفت سابق یا بانک مرکزی و افرادی از این قبیل، تحقیق شده اما وزارت نفت سابق و بانک مرکزی سابق غیر از شرکت نیکو که ثابت شد و مدت ها بازداشت بودند و الان آزاد هستند، به عنوان متهم تحت تعقیب قرار نگرفتند.

اژه‌ای افزود: من بارها گفتم این پرونده بیش از سه متهم دارد.

افراد دستگیرشده در طرح‌های ضربتی پلیس همه متهم نیستند/ پابند الکترونیکی آزمایشی اجرا می‌شود/ ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی مجرمان

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در صد و پانزدهمین نشست خبری قوه قضائیه در پاسخ به سؤالی در خصوص نیاز به نظام مراقبتی برای زندانیان بعد از خروج از زندان و همچنین اظهارات فرمانده پلیس تهران بعد از دستگیری‌های اخیر مبنی بر اینکه ۶۰ درصد از افراد دستگیرشده سابقه‌دار هستند و همچنین مطالبی که قبلاً قوه قضائیه در خصوص استفاده از دستبندهای الکترونیک اعلام کرده، اظهار داشت: در مواردی از این قبیل که نیروی انتظامی طرحی را اجرا کرده و مانور داده و عده زیادی را دستگیر می‌کند بدین معنا نیست که افراد دستگیر شده متهم بوده و اتهامشان ثابت شده است.

سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: در این طرح‌های دستگیری، پلیس در خانه‌ای که ۵۰ نفر، ۱۰ نفر و حتی ۵ نفر هستند می‌ریزد و در آن لحظه نمی‌توان تشخیص داد که کدامیک متهم بوده و کدامیک نیستند؛ مثل پارتی‌های شبانه که با مشروب‌خواری، فساد و… همراه است و افرادی دستگیر می‌شوند، آیا همه آنها مجرمند؟

اژه‌ای ادامه داد: اینکه گفته می‌شود ۶۰ نفر سابقه‌دار هستند تأیید بر آن نیست که همه آنها که در آن دستگیری جمعی حضور داشته‌اند متهم هستند، چرا که ظرف یکی دو روز بعد از رسیدگی به پرونده آزاد می‌شوند، برای برخی از آنها نیز حتی پرونده کیفری هم نمی‌رسند؛ حتی پلیس هم بعد از دستگیری و بررسی بعضی از آنها را آزاد می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه تأکید کرد: این درصدهای ذکرشده همه به این معنا نیست که همه متهم و مجرم هستند.

وی در خصوص بحث پابندهای الکترونیک اعلام کرد: این پابندها برای زندانیان بعد از آزادی نیست، بلکه برای کسانی است که محکوم به حبس شده‌اند و این اجازه به آنها داده شده که با شرایطی، به جای حبس در زندان، در یک جای مخصوص دیگر که قاضی تعیین کرده با پابند الکترونیکی حبس خود را ادامه دهند؛ مثل خانه که نباید از آن محدوده خارج شوند.

اژه‌ای اعلام کرد: این پابند الکترونیک برای مجرمان بعد از پایان زندان نیست.

اژه‌ای تصریح کرد: ما حتما مشکلات بودجه‌ای داریم؛ پابند الکترونیکی را به صورت آزمایشی شروع کرده‌ایم تا ببینیم در عمل مشکلی پیش‌ می‌آید یانه؛ اگر بودجه بود، با سرعت بیشتری این طرح آزمایشی صورت می‌گرفت.

وی در خصوص ضرورت بانک اطلاعاتی گفت: ضرورت دارد که یک بانک اطلاعاتی تشکیل شود تا مجرمین حرفه‌ای و خطرناک در آن ثبت شده تا هم زمان رسیدگی به پرونده‌شان و هم زمان بیرون بودن آنها بتوان توسط ضابطین مراقبت‌هایی برای آنها انجام داد تا مرتکب جرم نشوند.

وی در خصوص باندهای اطلاعاتی ادامه داد: این باندها باید به صورت آنلاین به نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وصل باشد که هنوز به این مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

رسیدگی به پرونده صندوق ذخیره ادامه دارد/ بازداشتی جدید نداشتیم

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری خود در پاسخ به سئوالی درباره آخرین وضعیت پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه و دستگیری تعدادی افراد جدید در این پرونده گفت: اخیراً اطلاع نگرفتم که کسی بازداشت شده باشد اما تحقیقات ادامه دارد.

وی افزود: بعد از دستگیری مدیر عامل سابق یا اسبق بانک سرمایه، کسی بازداشت نشده اما تحقیقات ادامه دارد و افرادی در رفت و آمد هستند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بنابراین بازداشتی جدید فعلا نداریم اما تحقیقات کماکان ادامه دارد و پرونده به دادگاه نرفته و در مرحله کارشناسی در خصوص زمین هایی است که به صورت صوری به بانک واگذار شده بود. مثلا ملک ۳۵ میلیاردی را ۳۰۰ میلیارد به بانک واگذار کرده بودند.

قوه قضائیه طبق قانون عمل کرده و به آمریکا و امثال آن اجازه دخالت نمی‌دهد

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در صد و پانزدهمین نشست خبری قوه قضائیه در پاسخ به سؤالی در خصوص رفتار آمریکا با ایرانیان مقیم، اظهار داشت: آمریکا از زمان کودتای ۱۳۳۲ و یا نه از اول انقلاب و یا از همین ماه‌های اخیر، ماهیت تجاوزگرانه و خوی سلطه‌جویی و زورگویی خود را نشان داده و هر کس منصف باشد به آن پی برده است.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: بر همین اساس، ایران و ملت ایران نمی‌توانند به آمریکا اعتماد کنند، چرا که نمی‌توان به هیچ قرارداد کتبی و قول آمریکا به هیچ وجه دلخوش بود و اعتماد کردد.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه با قوانین موجود کار خود را انجام می‌دهد و به هیچ وجه به آمریکا و امثال آن اجازه دخالت نمی‌دهد و طبق قانون به پرونده‌های ایرانی و حتی غیرایرانی رسیدگی می‌کند.

وی ادامه داد: رسیدگی به پرونده‌های دوتابعیتی که یکی ایرانی و دیگری غیرایرانی باشد (ایران دو تابعیتی نمی‌پذیرد) انجام می‌شود و افراد اگر جرمی داشته باشند، طبق قانون محاکمه می‌شوند.

اژه‌ای اظهار داشت: آمریکا زور دارد و زبان تهدید، اما باید بداند که نمی‌تواند امروز با کشور مقتدر و با فرهنگی مثل ایران زورگویی کند.

وی گفت: اقدامات آمریکا در نقض برجام و دست‌اندازی به اموال حکومتی در خارج از ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند.

اژه‌ای با بیان این مطلب که بسیاری از ایرانیان تحت فشارهای ظالمانه آمریکا هستند، اظهار داشت: ما از آنها می‌خواهیم آنها را آزاد کرده یا طبق انصاف و قانون خود عمل کرده و دروغ نگویند.

معاون اول قوه قضائیه اعلام کرد: مسائلی که با زبان تهدید به ما عنوان می‌شود مطمئن باشند که جمهوری اسلامی با زبان تهدید، تسلیم امثال آمریکا نمی‌شود و کار خود را طبق قانون پیش می‌برد.

متهمان فساد مالی همیشه غوغاسالاری می‌کنند/ از بقایی شکایت نمی‌کنم

یکی از خبرنگاران خطاب به حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه گفت: در روزهای اخیر بعد آزادی بقایی شاهد هجمه هایی به قوه قضاییه و شخص شما و همچنین انتشار نامه های سرگشاده و بعضاً توهین آمیز به شما بودیم، واکنش قوه قضاییه چیست؟

اژه ای گفت: اینکه افرادی که متهم به فساد مالی می شوند بخواهند با غوغاسالاری و تبدیل ماجرا به جریانات سیاسی کار خود را پیش ببرند بعید نیست و مسبوق به سابقه است.

قوه قضاییه انشالله بر اساس قانون و نه بیشتر عمل می کند البته بدانید که خیلی از این اقدامات تست موقعیت شان است که در ایام انتخایات هم شاهد بودیم.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: من اهل شکایت نیستم اما آنجا که مربوط به قوه قضاییه و بالاتر باشد دادستان به عنوان مدعی العموم وارد می شود.

وی در پاسخ به این سئوال که شما در مصاحبه ای در رسانه ملی کفتید در برخورد با آقازاده ها مصمم هستید و همین طور گفتید که در ارتباط با برخی آقایان با رسانه های بیگانه هم دم خروس پیدا شده است افزود: شما خودتان دم خروس را ندیدید؟

اژه‌ای گفت: اقداماتی که اخیرا بی بی سی و صدای آمریکا و برخی جریان های ضد انقلاب انجام می دهند و به قوه قضاییه فشار می آورند و ارتباط شان با بیرون مشخص بود و اخیرا دم خروس مشخص شد. الان از بیان جزئیات معذور هستم. انشالله پرونده ها به مرحله نهایی برسد، جزئیات را می گوییم.

متهم کردن پلیس در قتل بنیتا بِی‌انصافی است/ تخریب و فضاسازی علیه نهادهای مؤثر وجود دارد

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در صد و پانزدهمین نشست خبری قوه قضائیه در پاسخ به سؤالی در خصوص تیتر یکی از روزنامه‌ها که باعث قتل بنیتا را پلیس اعلام کرده است و اینکه آیا انصاف است که به پلیس چنین نسبتی ارائه شود، اظهار داشت: نه، حتماً انصاف نیست و بی‌انصافی است که برای پلیس چنین نظری را داشته باشیم.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: واقعاً پلیس ما نهایت تلاش را در هر قضیه‌ای در حد بیش از مقدورات و توانش انجام می‌دهد.

وی گفت: نیروی انتظامی، بالنده و رو به رشد و رو به پیش است و در سال‌های اخیر هم در پیشگیری و هم کشف جرایم موفق بوده است؛ گاهی وقت‌ها هم نمی‌تواند در زمان اولیه همه مجرمان را کشف کند.

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه جلسه در پاسخ به سؤالی در خصوص هجمه جریان‌ها و افراد برعلیه شورای نگهبان و اینکه اعضای این شورا را به قانون‌شکنی در فتنه ۸۸ محکوم می‌کنند، اظهار داشت: در قانون مطبوعات برای رسانه‌ها در این خصوص پیش‌بینی شده؛ و اینکه اگر کسی تهمت و افتراء نسبت به مقامات داشته باشد نیز در قوانین پیش‌بینی و ذکر شده است.

وی گفت: اگر توهین به مقامات از حیث مسئولیت باشد، دادستان وارد می‌شود.

معاون اول قوه قضائیه بابیان این مطلب که امروز افرادی که علیه نهادهایی که مؤثر هستند، سعی دارند که تخریب‌ و فضاسازی داشته باشند، گفت:‌ این نهادها تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند.

دو اشکال اساسی به ماه عسل و جمع آوری پول برای زندانیان/ مخاطب فرض کرد زندانیان همه‌شان محکومان غیرعمد هستند

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه صدوپانزدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی تعدادی از زندانیان در ماه مبارک رمضان با همکاری برنامه ماه عسل و سازمان زندان ها و اینکه برخی از این زندانیان، زندانی جرایم عمد بودند گفت: آن مقداری که مطلع هستم این است که برخی افراد زندانی به خاطر بدهی اندکی در زندان هستند.

وی ادامه داد: مردم عزیز ما وقتی متوجه می شوند کمک می کنند که پسندیده است. این زندانی ها دو قسم هستند؛ یک قسم کسانی هستند که جرایم عمد مرتکب نشدند و مردم برای کمک به آنها اقبال بیشتری دارند.

اژه‌ای گفت: برخی هم کسانی هستند که جرم عمدی مرتکب و محکوم شدند اما در عین حال بدهی هم دارند. مثلا کسی که سرقت کرده و حبسش را گذارنده اما در عین حال به فردی که اموالش را سرقت کرده بدهکار است. چون توان مالی ندارد، در زندان می ماند.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: خیلی از مردم ما حاضر هستند به این دسته از زندانیان نیز کمک کنند. تا اینجا اشکالی ندارد.

وی تصریح کرد: اما در برنامه ماه عسل دو مطلب اتفاق افتاده که به نظر می رسد بی اشکال نیست؛ بک بحث این بوده که مخاطب طوری تلقی کرده که همه این پول برای بدهکاران و محکومان جرایم غیر عمد است که به نظرم اشتباه بوده است و تذکر هم داده شد که شفاف به مردم بگویند.

اژه‌ای افزود: اشکال دوم این بود که در یک مورد گفتند، فردی وجود دارد که به خاطر یک میلیون تومان ۱۰ سال است در حبس مانده است. خودم خیلی حساس شدم و تصورم این بود غیرعمد بود. صبح که سرکار آمدم بررسی کردم. تماس گرفتم و پرسیدم این فرد که بود؟ یکی از استان ها را نام بردند.

وی ادامه داد: بلافاصله با رییس دادگستری آن استان تماس گرفتم که گفت ما چنین فردی نداشتیم. گفت این فرد دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت است و به خاطر سرقت به ۱۰ سال حبس محکوم شده که ۳ سالش را گذرانده و نزدیک ۲۸ میلیون بدهکاری دارد و به یکی از کسانی که مالش را سرقت کرده، یک میلیون بدهی دارد.

اژه‌ای در پاسخ به سئوالی درباره تعقیب قضایی مجدد بقایی و اینکه آیا احمدی نژاد هم تحت تعقیب مجدد قرار گرفته گفت: حتما بدانید آن هم انجام می‌شود. هر کسی از این طایفه و غیر از این طایفه اقدامات خلاف داشته باشد، تحت تعقیب قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5880
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.