• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مرد عروسکی عمل زیبایی خود را این بار در بیمارستان کیش انجام داد + تصاویر

  • کد خبر : 5826
  • 06 مرداد 1396 - 0:30
مرد عروسکی عمل زیبایی خود را این بار در بیمارستان کیش انجام داد + تصاویر

رودریگو آلوز که به مرد عروسکی (عروسک باربی مرد) معروف است، دهمین عمل جراحی بینی و برخی عمل‌های زیبایی دیگر خود را در ایران و در بیمارستان کیش زیر نظر دکتر فرشید محبوبی راد انجام داد.

به گزارش کیشوند نیوز، رودریگو آلوز ۳۴ ساله که از شخصیت های تلویزیونی انگلیس است و طرفدارانش او را بیشتر به خاطر عمل‌های زیبایی روی صورت و بدنش می شناسند، این روزها برای عمل زیبایی در جزیره کیش به سر می‌برد.

روز گذشته دکتر محبوبی راد از متخصصین جراحی زیبایی و پلاستیک بیمارستان فوق تخصصی جزیره کیش، عمل جراحی زیبایی رودریگو آلوز را علیرغم اینکه پزشکانش به او هشدار داده بودند که ممکن است از بین برود، انجام داد و او اکنون به مدت ۱۰ روز دوران نقاهت خود را در جزیره کیش سپری می‌کند.

وی در رابطه با عمل بینی خود گفت: نمی‌خواستم دیگر بینی‌ام را عمل کنم ولی واقعاً نفس کشیدن برایم سخت است و باید این عمل را انجام دهم. تحقیقات زیادی را در این رابطه انجام دادم و چون در ایران بیشترین عمل بینی انجام می‌گیرد، تصمیم گرفتم بینی ‌ام را به دست پزشکان ایرانی بدهم.

او در رابطه با چهره خود عنوان کرد: مردم به من می‌گویند سر بزرگی دارم و این بخاطر چانه‌های بزرگم است و تصمیم دارم آنها را هم کوچک کنم.

رودریگو آلوز برزیلی تا کنون ۵۸ جراحی پلاستیک انجام داده و در جستجوی یک ظاهر کامل و زیباست و اکنون به پسر عروسکی (باربی مرد “کن”) معروف است.

رودریگو آلوز در ایران







لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5826
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.