• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تابستان کیش در مه و غبار

  • کد خبر : 5789
  • 04 مرداد 1396 - 5:42
تابستان کیش در مه و غبار

مطلبی که می خوانید دل نوشته یک خبرنگار (بهمن عبداللهی) از وضع موجود این روزگاران و کساد در جزیره زیبای کیش است.

این روزها جزیره زیبای کیش با تمام داشته های زیبایش با دریای زلال و نیلگونش پاکی هوا و آرامش غیر قابل وصف و مراکز تجاری و تفریحی رستورانهای متنوع و شب‌های زیبایش در غباری از بی رغبتی حضور مردمان کشورمان و رکودی طاقت فرسا روزگار می گذراند.
ایامی که تا به حال و در هیچ دورانی چنین کسالت و بی حالی و رکود را به خود ندیده بود.
سالیان سال برگزاری جشنواره تابستانی در این فصل در جهت ایجاد شادابی و رونق بازار و جلوگیری از سکون و کسادی بازار و معرفی تفریحات دریایی کیش موجبات حضور و شادابی جزیره و مردمان جزیره را فراهم می کرد .
شادابی و شور از در و دیوار شهر می بارید چراغانی و تزئینات شهر حداقل کاری بود که انجام می‌شد برگزاری برنامه های شاد و جوایز ارزنده بخش بعدی این فستیوال مهم و‌ معتبر شده بود .
برندی که در سراسر ایران بنام کیش ثبت گردید.
حال با گسترش این همه فضاهای متعدد تبلیغاتی و رسانه ی و راه اندازی و افزایش امکانات تفریحی و مراکز دیدنی و هتل های زیبا در کیش چرا اقدامی نشده برای ترغیب مسافرین جهت سفر به این دیار زیبا!؟
راستی چه بر سر کیش آمده که مردم را مجاب به سفر کیش نمیکند.؟!
چرا مسئولین و متولیان کارشناسی و علت یابی نمی کنند چرا شفاف و رو راست با مردم حرف نمی زدند چرا به سرمایه های مردم اهمیت داده نمی شود . و چرا کیش آن رونق اقتصادی و گردشگری گذشته را ندارد .؟!
جناب آقای دکتر مونسان از شما سوال می کنیم .؟
یادمان است فرمایش جالب و قابل توجه شما در جلسه افتتاح مدرسه ای که به ریاست آموزش و‌پرورش وقت تذکر دادید مدیری که نمی توان کار بکند برود و میز مدیریت را به فرد لایق واگذار بکند.
حال بنظر جناب عالی نبایست برخی از معاونین شما این فرمایش متین و قابل توجه شما را لبیک بگویند و میز ریاست بر مهمترین سکان های مدیریتی جزیره کیش را به افرادی لایق و کار آمد واگذار بکنند .؟؟
جناب آقای دکتر مونسان زحمات شما در حوزه ‌های زیر ساختی بر کسی پوشیده نیست.
ولی این داشته ها و ساخته ها نوش دارویی شده برای پس از مرگ سهراب .
میدانید که درخشش و پویای این جزیره بستگی به رونق و گردش اقتصادی مناسب مردم دارد در غیر این صورت کیش ماشین گران قیمتی است بدون بنزین و نگین الماسی است بدون انگشتر ، و باغی است بدون باغبان .

لطفاً یک سری به بازارها و رستورانها و مراکز تفریحی بزنید از رانندگان تاکسی جویا شوید از آمار مسافرین هتل ها از دخل مغازه ها و استرس و نگرانی مردم برای پرداختی ها و فکر هزینه های روز مره.
چه بر سر کیش آمده کسالت و رخوت از سر و روی کیش می بارد .

چه ‌کمکی مردم باید بکنند بفرماید تا اطاعت امر شود مردمی که در هر شرایط بودند و خواهند بود .
کاش مردم را قابل بدانید و رو راست با مردم درد و دل بکنید اگر کمبودی است اگر دلیلی قانع کننده است بر این نابسامانی بگوید تا مردم در جریان امور قرار گیرند به والله مردم وقتی دلایل واقعی عدم انجام اقدامات مناسب برای برپایی هر چه بهتر جشنواره تابستانی کیش را بدانند قانع خواهند شد و با صبر و‌ تعامل با این رکود و بحران موجود کنار خواهند آمد .

تا طلوع سحری دیگر و فردای بهتر

بهمن عبداللهی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5789
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.