• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مرحله اول طرح سنجش نو نهالان بدو ورود به دبستان اجرا شد

  • کد خبر : 5771
  • 03 مرداد 1396 - 11:21
مرحله اول طرح سنجش نو نهالان بدو ورود به دبستان اجرا شد

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت : در مرحله نخست طرح سنجش نونهالان بدو ورود به دبستان که از سوم تا ۲۶ تیرماه در جزیره کیش اجرا شد ۵۹۴ دانش آموز از خدمات این طرح بهره مند شدند.

دکتر محمدرضا رضا نیا در این زمینه به ایرنا گفت : مرحله نخست طرح سنجش نو نهالان بدو ورود به دبستان برای متولدین نیمه دوم ۱۳۸۹ و نیمه اول ۱۳۹۰ از سوم تا ۲۶ تیر ماه در جزیره کیش برگزار شد.
وی افزود :در این طرح ، کودکان از نظر سلامت جسمانی، معاینات کامل پزشکی، خدمات بهداشت دهان و دندان و وارنیش فلوراید به صورت رایگان بهره مند شدند.
رضا نیا اظهار کرد : نو آموزان در این طرخ از نظر وضعیت تزریق واکسن از بدو تولد تا کنون نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند و در پایان برای هر نو آموز دفترچه سلامت صادر شد.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: از نکات قابل توجه در این طرح انجام وارنیش فلوراید (فلوراید تراپی) است که در قالب طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت در پایگاه سنجش نو آموزان اول ابتدایی و به صورت رایگان در جزیره کیش همانند سال گذشته اجرا شد.
دکتر رضانیا افزود: درمرحله اول این طرح ۵۹۴ دانش آموز از نظر سلامت جسمانی، روانی، بینایی، شنوایی، اختلالات گفتاری ونمایه توده بدنی سنجش وهمچنین از خدمات بهداشت دهان و دندان و فلوراید تراپی به صورت رایگان بهره مند شدند .
در مرحله نخست ۵۹۴ نوآموز شامل ۳۰۹ پسر و ۲۸۵ دختر از نظر وضعیت تزریق واکسن از بدو تولد تا کنون نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند.
مرحله دوم این طرح در شهریور ماه انجام خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5771
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.