• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

شهدا مدافعان اصلی فرهنگ حجاب و عفاف هستند

  • کد خبر : 5529
  • 18 تیر 1396 - 16:47
شهدا مدافعان اصلی فرهنگ حجاب و عفاف هستند

فرمانده سپاه کیش با تاکید بر اهمیت نگاه فرهنگی به مقوله حجاب و عفاف گفت: شهدا مدافعان و مروجان اصلی فرهنگ حجاب و عفاف هستند.

به گزارش کیشوند نیوز، ابراهیم خادمی زاده فرمانده سپاه کیش در دیدار از خانواده شهدا که با حضور فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج برادران و خواهران، نماینده نهاد امام جمعه کیش و جمعی از بسیجیان به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد گفت: شهدا مدافعان و مروجین اصلی فرهنگ حجاب و عفاف در ایران اسلامی بوده و هستند.

وی افزود: امنیت، آرامش و آسایشی که امروز در کشور ما برقرار است به برکت وجود همین شهداست که جان و مال خود را در طبق اخلاص برای دفاع از حریم اسلام و ایران گذاشتند و امروز در کیلومترها دورتر از مرزها از حق و حقیقت دفاع می کنند.

خادمی زاده با بیان اینکه امید است در پیشگاه شهدا و امام شهدا روسفید باشیم اظهار کرد: امیدوارم که ما بتوانیم ادامه دهنده راه آنان در کشور بوده و با هجمه های ناجوانمردانه دشمنان که امروز جوانان و خانواده های ما را نشانه گرفته اند به طور جدی مقابله کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت مقوله حجاب، نگاه فرهنگی به این مسئله بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: امروز باید با نگاه فرهنگی به مقوله حجاب و عفاف وارد شد و در مقابل تلاش های دشمن که رخنه فرهنگی در جامعه است ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه کیش با تقدیر از حوزه های خواهران و برادران بسیج در برگزاری حرکت فرهنگی وزیبای دیدار از خانواده شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم و امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: امروز چشم دنیا به ایران اسلامی است و باید دست در دست یکدیگر وبا همدلی و یکپارچکی در مقابل دشمن قد علم کنیم و در این مسیر باید تلاش کنیم تا جوانان را با خود همسو و همگام کنیم.

در این مراسم از خانواده شهید با اهداء لوح تقدیر، گل و شیرینی و هدیه تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5529
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.