• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع عفاف و حجاب در کیش

  • کد خبر : 5527
  • 17 تیر 1396 - 14:13
برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع عفاف و حجاب در کیش

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش از برگزاری مسابقه عکاسی در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کیش خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “یونس شعبانیان” در تشریح این خبر گفت : در راستای اجرای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب و به منظور ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مسابقه عکاسی با این موضوع برگزار می شود.

وی هدف از اجرای این مسابقه را معطوف ساختن نگاه مردم به زیبای های عفاف و حجاب در جامعه و توجه دوباره به ارزش ها و زیبایی های فرهنگی از نگاه دوربین عنوان کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش اظهار کرد:این مسابقه در دو بخش عکس و کلیپ های کوتاه در حوزه عفاف و حجاب در کیش برگزار می شود اما در صورت ارسال تصاویر از سایر نقاط کشور از آن استقبال می کنیم .

این مقام انتظامی با اعلام اینکه کلیپ ها باید کوتاه و چند دقیقه ای باشد ،اظهار کرد: شرکت کنندگان می توانند عکس های خود را در قالب های حرفه ای و آماتور به مسابقه ارسال کنند ، تصاویر گرفته شده با تلفن همراه نیز در این رقابت شرکت داده می شود .

وی اعلام کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار گرفته شده با تلفن همراه را به آدرس تلگرامی policekish@ نیز ارسال کنند.

شعبانیان اندازه تصاویر ارسالی را ۷۰ در ۱۰۰ و در قطع نمایشگاهی عنوان کرد و افزود : تصاویر موبایلی با همان کیفیت تلفن همراه پذیرفته می شود .

وی در مورد تیم داوری این مسابقه نیز گفت : سه نفر از افراد مطرح در حوزه فیلم و عکس و کارشناسان حوزه عفاف و حجاب کار داوری آثار را بر عهده دارند که در نهایت از میان آثار ارسالی در هر بخش سه نفر انتخاب خواهند شد.

🔹شعبانیان زمان شرکت در این مسابقه را ۱۷تیر تا یکم مرداد ماه جاری اعلام کرد و گفت : هیچ محدودیتی برای تعداد عکس ها و کلیپ های ارسالی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5527
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.