• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

گمرک مشکل تردد خودروهای جزیره نشینان را حل کند/ دستگاه ها از بار مسئولیت امر به معروف و نهی از منکر شانه خالی می کنند

  • کد خبر : 5504
  • 16 تیر 1396 - 16:33
گمرک مشکل تردد خودروهای جزیره نشینان را حل کند/ دستگاه ها از بار مسئولیت امر به معروف و نهی از منکر شانه خالی می کنند

حجت الاسلام علیدادی: گمرک هر چه سریع‌تر مشکل تردد خودروهای مردم جزیره نشین کیش را حل کند. دستگاههایی که موظف به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستند یکی پس از دیگری از این امر شانه خالی می کنند و تنها در صحنه مبارزه با بی حجابی و بد حجابی نیروی انتظامی با قوت انجام وظیفه می کند.

به گزارش کیشوند نیوز، حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی به سرکوب مردم در جریان کشف حجاب در مسجد گوهرشاد مشهد اشاره کرد و گفت: عفت و حیا در ذات انسان به ودیعه گذاشته شده و حجاب و حیا حافظ ارزش های انسانی است .

خطیب جمعه کیش اظهار کرد : امام راحل نیز در خصوص حجاب و عفاف فرمودند ‘ آنها که می خواهند زنان را ملعبه مردان و جوانان قرار دهند خیانتکارند،در وصیت نامه ایشان نیز آمده است ،’ آزادی به شکل غربی موجب تباهی دختران و پسران و جامعه بشری می شود’.
امام جمعه کیش تصریح کرد: غربی که به لحاظ اقتصادی پییشرفت دارد به لحاظ اخلاق خانوادگی فاسد است و بر اساس آمارها در یک کشور اروپایی ۶۰ درصد جمعیت آن کشور تنها و یا با سگ زندگی می کنند که نتیجه آزادی و ولنگاری غربی چیزی بجز این نیست .
حجت الاسلام علیدادی در ادامه گفت : رهبر معظم انقلاب در خصوص عفاف و حجاب نیز به تعبیراتی همچون تهاجم ، شبیخون ، غارت ، قتل عام و ناتو فرهنگی اشاره کرده اند.
وی موضوع امر به معروف و نهی از منکر را مهم دانست و گفت : دستگاه های مختلفی موطف به اجرایی کردن آن هستند اما با کمال تاسف دستگاه ها یکی پس ازدیگری از بار مسئولیت شانه خالی می کنند و در صحنه مبارزه با بد حجابی نیروی انتظامی میدان داراست و چون بار اصلی بر دوش آنهاست انتقاداتی نیز به عملکرد آنها وارد می شود.
خطیب جمعه کیش خواستار همدلی و همکاری تمامی دستگاه های در موضوع حجاب و عفاف شد و افزود : هر فرد و دستگاهی در قبال این کار ملی و انسانی وظیفه دارد و همه باید مسئولیت خود را درست انجام دهند .
وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان قضایی کشور به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در اسلام اشاره کرد و گفت : اهمیت آن به حدی است که به عنوان یکی از اصول قانون اساسی محسوب می شود .
خطب جمعه کیش با تاکید بر اینکه امر به معروف با تمامی فسادها مخالف و امر عام دینی است اظهار کرد: در روایات متعددی به این فریضه اشاره شده است که اگر به درستی به آن پرداخته شود جامعه احیا خواهد شد.

**گمرک کشور مشکل تردد خودرو از مناطق آزاد را به صورت قانونی حل کند

حجت‌الاسلام علیدادی در ادامه به بحث تردد خودروها از کیش به سرزمین اصلی و مشکلات پیش آمده برای مردم در این زمینه اشاره کرد و گفت: خودروها یا داخل سرزمین اصلی هستند یا از خارج وارد می شوند که برای تردد آنها ضابطه وجود دارد و اینکه خودروهای مناطق آزاد در کدام مقوله می گنجند؟ باید مشخص شود.
وی از مسئول گمرک کشور خواست این موضوع را به صورت قانونی تعیین تکلیف کند و اینکه با تردد خودروها از مناطق آزاد با چه قانون وضابطه ای رفتار می کنند، مشخص شود.

حجت الاسلام علیدادی به اهمیت حق الناس در دین اسلام اشاره کرد و گفت: هر کسی این مهم را در دنیا جبران نکند و آن را به صحنه قیامت بکشاند مجازات خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5504
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.