• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

حقوق بشر تنها دست‌مایه‌ای برای توجیه خوی وحشی‌گری آمریکایی‌ها است

  • کد خبر : 5429
  • 09 تیر 1396 - 10:21
حقوق بشر تنها دست‌مایه‌ای برای توجیه خوی وحشی‌گری آمریکایی‌ها است

امام جمعه کیش گفت: همه ما در جامعه در برابر انحراف جوانان مسؤولیم و کسانی که در پست‌هایی دارای مسؤولیتی در زمینه آگاه‌سازی مردم هستند باید بدانند که درباره نحوه عمل و اقدام‌شان باید در نزد خدا پاسخگو باشند.

به گزارش  کیشوندنیوز ، حجت‌الاسلام حسن علیدادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جزیره کیش اظهار کرد: شهادت شهید صدوقی، شهید مهراب بدست منافقین خائن، ضایعه بزرگی برای ملت ایران بود. همان طور که شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن نیز درد بزرگی بر دل ملت ایران و امام خمینی (ره) نهاد اما ملت ایران با تأسی به خون پاک شهدا و تداوم راه انقلابی خویش، مسیر خود را با قدرت ادامه دادند.

وی افزود: شهید بهشتی یک انسان بزرگ و یک شخصیت کم‌نظیر برای ایران اسلامی بود و ما دیدیم که تلاش‌های فراوان وی در حوزه عقیدتی و ایدئولوژیک بود که سبب شد نهال اسلام و انقلاب در ایران پا گرفته و انقلاب اسلامی بتواند بر بسیاری از توطئه‌های ایدئولوژیکی که در اوایل انقلاب وجود داشت، فائق آید.

خطیب جمعه کیش با بیان این که دشمنان همواره به دنبال ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت تاریخ‌ساز ایران بوده‌اند، عنوان کرد: از زمانی که آمریکایی‌ها به افغانستان حمله کردند و آن را به اشغال درآوردند، میزان تولید مواد مخدر در این کشور بیش از ده‌ها برابر شده است و تنها کشوری که با اراده جدی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده است و در مسیر مبارزه با مواد مخدر شهید داشته باشد، ملت ایران است.

حجت‌الاسلام علیدادی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در این حوزه، خاطرنشان کرد: اگر ایران در این مسیر ایستادگی نکند، اکنون دنیا با یک چالش بسیار بزرگ مواجه بود و دنیا باید در این زمینه از ملت ایران و از نیروی انتظامی ما قدردان باشد.

وی گفت: همه ما در جامعه در برابر انحراف جوانان مسؤولیم و کسانی که در پست‌هایی دارای مسؤولیتی در زمینه آگاه‌سازی مردم هستند باید بدانند که درباره نحوه عمل و اقدام‌شان باید در نزد خدا پاسخگو باشند.

امام جمعه کیش به سالروز حمله ناو وینسنس به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بر آسمان خلیج فارس نیز اشاره‌ای کرد و بیان داشت: اوج وحشی‌گری آمریکایی‌ها را در این رخداد شاهد بودیم که چگونه مردم بی‌گناه و زنان و کودکان را آماج حمله وحشیانه خودشان کردند و بعدها بجای برخورد با عامل این جنایت به وی مدال اعطا کردند.

وی تأکید کرد: آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده است و موضوع حقوق بشر نیز دستمایه کثیف آنها برای دست یافتن به مطامع شیطانی‌شان است.

منبع:خبرگزاری فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5429
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.