• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

انهدام یک باند توزیع مواد مخدر و کشف بیش از ۱۶ کیلو تریاک در کیش

  • کد خبر : 5294
  • 01 تیر 1396 - 12:28
انهدام یک باند توزیع مواد مخدر و کشف بیش از ۱۶ کیلو تریاک در کیش

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش از متلاشی کردن یک باند توزیع مواد مخدر در جزیره کیش خبر داد و افزود : در این عملیات بیش از ۱۶ کیلو تریاک از سوداگران مرگ کشف شد.

به گزارش کیشوندنیوز ،سرگرد میثم فرامرزی روز پنجشنبه افزود: در راستای طرح برخورد با فروشندگان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح جزیره کیش، ماموران پلیس موفق شدند یکی از عناصر اصلی توزیع کننده مواد مخدر را به همراه دو قاچاقچی دیگر دستگیر کنند .
وی تصریح کرد : با توجه به اخبار و اطلاعات رسیده مبنی بر اینکه تعدادی از سوداگران مرگ، قصد اقدام به خرید و فروش مواد مخدر در جزیره کیش را دارند ، مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
سرگرد فرامرزی گفت : در این عملیات، عناصر اصلی توزیع کننده مواد مخدر که در حال جابه جایی مواد با یک خودروی سواری بودند شناسایی و در یک اقدام پلیسی به همراه بیش از ۱۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک دستگیر شدند.
وی با توصیه به خانواده ها نسبت به مراقبت از فرزندان خود از آنان خواست، تا در مقابله با این بلای خانمانسوز موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
فراموزی تصریح کرد : ماموران این فرماندهی با تلاش شبانه روزی اجازه نخواهند داد که عده ای با توزیع و ورود مواد مخدر به جزیره زیبای کیش ،فضای پاک این منطقه را آلوده سازند.

*کشف ۳۰۰ گرم هرئین و ۱۰۰ گرم شیشه بلعیده شده
فرمانده پاسگاه انتظامی و دریابانی بندر کیش نیز از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف انواع موادمخدر در ورودی بندر خبر داد و گفت: فردی که قصد داشت ۳۰۰ گرم هروئین ،۱۰۰ گرم شیشه بلعیده شده را وارد جزیره کیش کند دستگیر شد.
ستواندوم ‘ساسان درویشی’ افزود : فردی که قصد ورود این مواد به کیش را داشت پس از شناسایی جهت عکسبرداری به بیمارستان منتقل و مشخص شد که این مقدار مواد را داخل معده قرار داده است .
وی اظهار کرد : نیروهای یگان انتظامی در بندر به حرکات و رفتار خانم جوانی مشکوک می شوند که در بازرسی های انجام شده توسط ماموران نسوان، ۳ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای بر روی کمر خود جاسازی کرده بود را کشف و وی را دستیگرکردند.
فرمانده پاسگاه انتظامی و دریابانی بندر کیش، همچنین از کشف ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش از یک جوان ۲۵ ساله ای که با جاساز در داخل کفش خود، قصد ورود به جزیره را داشت، خبر داد.
متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
جزیره کیش با مساحت ۹۱٫۵ کیلومتر مربع در فاصله ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران در استان هرمزگان واقع است.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5294
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.