• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برنامه کنسرت‌ها و جشن های نوروزی جزیره کیش

  • کد خبر : 527
  • 26 اسفند 1394 - 23:34

همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و آمدن صدها هزار مسافر از سرتاسر کشور به جزیره بسیار زیبای کیش، جشن ها و کنسرت ها و برنامه های متنوعی برای این ایام تدارک دیده شده است.

برنامه کنسرت ها ، جنگ ها، جشنواره های جزیره کیش برای سال ۹۶ در مکان های تالار شهر، پدیده و … را می توانید با کلیک بر روی لینک زیر مشاهده کنید:

 

برنامه کنسرت‌ها و جشن‌های جزیره کیش در سال ۹۶

 


جشن با شکوه تحویل سال ۱۳۹۵ در جزیره کیش

در اولین روز سال ۹۵ جشن تحویل سال نو از ساعت ۶ و سی دقیقه تا ۱۱ صبح با اجرای برنامه های شاد و مفرح، حد فاصل میدان ساحل تا سه راه پروین اعتصامی   برگزار می شود.

جشن سال نو جزیره کیش از شبکه  سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

گفتنی است این برنامه شاد از سوی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ایجاد اوقاتی شاد برای ساکنان و گردشگران جزیره کیش برگزار می شود.

برگزاری کنسرت‌های نوروزی

چندین گروه موسیقی از روز ۲۹ اسفند ماه و همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی در قالب جشنواره نوروزی جزیره کیش کنسرت هایی را برگزار می کنند.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان شب  چهارشنبه (ساعت یک بامداد روز پنجشنبه ۲۷ اسفند ماه) در تالار شهر جزیره کیش کنسرت خود را با قیمت بلیت ۴۵ هزار تومانی، ۶۵ هزار تومانی، ۸۰ هزار تومانی و ۹۵ هزار تومانی برگزار می کند.

بابک جهانبخش نیز در شب پنج شنبه ۲۷ اسفند (ساعت ۱ بامداد روز جمعه ۲۸ اسفند) کنسرت خود را با همان قیمت برگزار خواهد کرد.

گروه موسیقی «سون» هم شنبه ۲۹ اسفند و جمعه هفتم فروردین ماه ۹۵ ساعت یک بامداد درتالار شهر جزیره کیش کنسرت هایی را برای علاقه مندان برگزار می کنند. قیمت بلیت های کنسرت هم ۴۵ هزار تومان، ۶۵ هزار تومان، ۸۰ هزار تومان و ۹۵ هزار تومان به فروش می رسد.

سیروان خسروی خواننده ای که طی ماه های گذشته انتقادهایی را به برخی از حاشیه های موسیقی مطرح کرده بود ساعت یک بامداد روزهای یکشنبه اول فروردین و پنجشنبه پنج فروردین با قیمت بلیت های ۴۵ هزار تومانی، ۶۵ هزار تومانی، ۸۰ هزار تومانی و ۹۵ هزار تومانی اجرای زنده خود را در تالار شهر جزیره کیش برگزار می کند.

فرزاد فرزین خواننده ای که با تازگی آلبوم «شش» را منتشر کرده ساعت یک بامداد روز دوشنبه دوم فروردین ماه در تالار شهر جزیره کیش کنسرت خود را با قیمت بلیت های ۴۵ هزار تومانی، ۶۵ هزار تومانی، ۸۰ هزار تومانی و ۹۵ هزار تومانی برگزار می کند.

دیگر برنامه های شاد و مفرح

در نوروز ۹۵ جشنواره بین المللی جزیره کودکان و نمایش مهیج گروه موتور سواری از ۲۹ اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین ۹۵ در باغ راه ایرانی برگزار می شود.

نمایش گروه موتور سواری در دو نوبت از ساعت ۱۹ تا ۲۱ و ۲۲ تا ۲۴ برای علاقمندان اجرا می شود.

همچنین در این ایام، ۳۱ استان  کشور به منظور معرفی فرهنگ های رایج، صنایع دستی و سوغات محلی در باغ راه ایرانی کیش حضور دارند.

 عارف غفوری، شعبده باز مشهور ایرانی از ساعت ۲۱ و سی دقیقه تا ۲۳، طی روزهای ۲۹ اسفند ۹۴ تا ۱۳ فروردین ۹۵ برای ساکنان و گردشگران نوروزی نمایش رمز و راز را در تالار شهر اجرا می کند.

همچنین برنامه پرواز باور نکردنی در کنار اتوبوس از ۲۷ اسفند ۹۴ تا ۱۳ فروردین ۹۵ به صورت یک روز در میان از ساعت ۱۸  تا ۱۹ برنامه مهیج دیگر جزیره کیش برای  گردشگران است که از پارکینگ بازار ونوس آغاز شده  و تا بازار پردیس ادامه دارد.

برنامه شاد لبخند بهار از ۲۸ اسفند ۹۴ تا ۱۳ فروردین ۹۵ همراه با اجرای رقص های آیینی، رقص شیر شائولین در کنار نمایش مردان نقره ای و حاجی فیروز در بازارهای جزیره کیش اجرا می شود .

نمایشگاه طهران قدیم نیز هر روز از تاریخ ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین در اسکله تفریحی کیش جهت بازدید علاقمندان بر پا می شود.

گفتنی است برنامه های ذکر شده علاوه بر برنامه های متنوعی است که بازار ها و هتل ها بطور مجزا برگزار می کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=527
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. جناب مستطاب کیشوندنیوز
    از همه جا گفتید امّا از گروه تئاتر کیشوندان نگفتید که اجراهای حرفه ای تئاتر داشتند و باعث عدم هزینه های جانبی هستند. مثل هتل و هواپیما و غیره….

  2. چرا سایت شما فرهنگی هنری نداره؟
    بالای صفحه رو عرض می کنم!!!!!!