• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

شور و نشاط تابستانی با راه اندازی ۴ مدرسه فوتبال در جزیره کیش

  • کد خبر : 5082
  • 22 خرداد 1396 - 13:36
شور و نشاط تابستانی با راه اندازی ۴ مدرسه فوتبال در جزیره کیش

در این راستا، مربیان و متخصصان این رشته با راه اندازی مدارس فوتبال در کیش، به  آموزش تکنیک و تاکتیک های فوتبال حرفه ای  به بازیکنان ۶ تا ۱۴ ساله می پردازند و آنان را برای بازی و مسابقه در رده های سنی بالاتر آماده می کنند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، فصل تابستان زمان مناسبی است تا دانش آموزان برای رهایی از خستگی یک ساله تحصیلی و امتحانات پایان سال به یکی از رشته های ورزشی بپردازند.

ورزش فوتبال یکی از پر مخاطب ترین و جذاب ترین رشته هایی است که دانش آموزان برای آموزش دیدن و فعالیت انتخاب می کنند تا در صورت علاقمندی و با ادامه تمرینات در این رشته پر طرفدار در رده های بالاتر به موفقیت دست یابند.

در این راستا، مربیان و متخصصان این رشته با راه اندازی ۴ مدرسه فوتبال در جزیره کیش، به  آموزش تکنیک و تاکتیک های فوتبال حرفه ای  به بازیکنان ۶ تا ۱۴ ساله می پردازند و آنان را برای بازی و مسابقه در رده های سنی بالاتر آماده می کنند.

محمود پازوکی رئیس هیات فوتبال کیش در خصوص این مدارس فوتبال گفت: چهار مدرسه فوتبال زیر نظر این هیئت ضمن آموزش این رشته ورزشی  به کشف استعداد های نوجوانان و جوانان جزیره کیش می پردازند.

وی در ادامه گفت: مدرسه حیدری با مربیگری سپهر حیدری ۴۸ بازیکن، مدرسه وحدت زیر نظر سهیل کریمی با ۷۶ بازیکن، مدرسه سپهر شاهین با مربیگری عابد لاتی از مدرسین تربیت بدنی دانشگاه های کیش با ۸۸ بازیکن و مدرسه استقلال زیر نظر مجتبی شمس و بابک اکبری از فوتبالیست های پیشکسوت کیش ۹۸ بازیکن را تعلیم می دهند.

پازوکی با بیان اینکه علاوه بر پسران، دختران نیز در کیش در رشته فوتبال فعالیت دارند، افزود: ۲۵ دانش آموز دختر علاقمند به ورزش فوتبال، به صورت حرفه ای زیر نظر مربیان زن، مهسا پازوکی و منصوری در سالن سر پوشیده آموزش می بینند.

وی خاطر نشان ساخت: پس از ثبت نام از بازیکنان در مدارس فوتبال،  از هر بازیکن آزمون جسمانی به عمل می آید و پس از تایید پزشک و دریافت برنامه مناسب تغذیه، تمرینات خود را زیر نظر مربیان خود آغاز می کنند. همچنین در زمان تمرین بازیکنان نیز یک پزشک سر زمین فوتبال حضور دارد.

رئیس هیات فوتبال کیش با بیان اینکه هر دو سال، بازیکنان نوجوان به رده سنی بالاتر منتقل می شوند، عنوان کرد: بازیکنانی که در رده سنی ۱۴ تا ۲۰ سال قرار دارند، در صورت علاقمندی و داشتن شرایط مناسب از نظر حرفه ای و کیفیت بازی، وارد تیم های نوجوانان و جوانان کیش می شوند و در مسابقات شرکت می کنند.

متقاضیان شرکت در مدارس فوتبال کیش می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۴۴۴۲۱۶۵۳ و ۰۹۳۵۱۰۰۱۰۴۹ تماس بگیرند.

گفتنی است جزیره کیش با توجه به وجود امکانات مناسب ورزشی، دسترسی آسان از نظر مسافت و هزینه های پایین ورزش،  دارای شرایط مناسبی است که افراد می توانند در جهت افزایش سلامت و نشاط فردی و خانوادگی از این امکانات استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5082
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.