• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تکذیب شایعه فرود اضطرای یک فروند هواپیما در کیش

  • کد خبر : 507
  • 12 اسفند 1394 - 15:29
تکذیب شایعه فرود اضطرای یک فروند هواپیما در کیش

انتقال یک فروند هواپیمای از رده خارج کیش ایر به سمت کشتی یونانی برای ایجاد جاذبه گردشگری، باعث انتشار شایعه فرود اضطراری هواپیما در کیش شد ه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  تمامی اخباری که دیروز سه شنبه ۱۱ اسفند در برخی خبرگزاری ها، با عنوان فرود اضطراری یک […]

انتقال یک فروند هواپیمای از رده خارج کیش ایر به سمت کشتی یونانی برای ایجاد جاذبه گردشگری، باعث انتشار شایعه فرود اضطراری هواپیما در کیش شد

ه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  تمامی اخباری که دیروز سه شنبه ۱۱ اسفند در برخی خبرگزاری ها، با عنوان فرود اضطراری یک فروند هواپیما در جزیره کیش درج شد، به دور از واقعیت بوده و کاملا بی پایه و اساس است .

این شایعه در پی انتقال یک فروند هواپیمای از رده خارج شده مدل توپولوف متعلق به شرکت کیش ایر است که در نمایشگاههای هوایی به عنوان محل پذیرایی از آن استفاده می شود .

باتوجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و حضور گردشگران در کیش تصمیم گرفته شد با انتقال دو بدنه هواپیمای از رده خارج شده به نوار ساحلی کشتی یونانی برای میزبانی از گردشگران و به عنوان یک جاذبه از آنها بهره گرفته شود.

عملیات انتقال این هواپیما که در محدوده فنس کشی فرودگاه قرار داشت از دیروز آغاز شده است و مشاهده تغییر محل این هواپیما شائبه فرود اضطراری پرواز کیش را به همراه داشته است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=507
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.