• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه پدیده کیش / ایجاد حدود ٢٠٠٠ شغل با راه اندازی کامل پروژه

  • کد خبر : 4900
  • 11 خرداد 1396 - 12:34
پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه پدیده کیش / ایجاد حدود ٢٠٠٠ شغل با راه اندازی کامل پروژه

مدیرعامل پدیده کیش از پیشرفت ٣٠درصدی این پروژه خبر داد و گفت: با راه اندازی کامل پروژه کیش بالغ بر ٢هزار نفر مشغول به کار می شوند.

به گزارش کیشوند نیوز، دکتر سید امین متقی درباره روند اجرایی پروژه کیش گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده در پروژه پدیده کیش از مهرماه سال گذشته فعالیت دوباره این پروژه آغاز و تا کنون پیشرفت ٣٠ درصدی داشته است.ضمن اینکه برآورد می شود با راه اندازی کامل پروژه پدیده کیش بالغ بر ٢هزار نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.
وی درخصوص فعالیت دوباره رستوران های کیش افزود: با توجه به تلاش های صورت گرفته و حضور بخش خصوصی در رستوران ها از مهرماه سال گذشته به طور کامل راه اندازی و در حال بهره برداری می باشد و در مناسبت های ویژه رستوران های پدیده کیش قابلیت پذیرایی بالغ بر هزار نفر میهمان را دارد.
مدیرعامل پدیده کیش خاطر نشان کرد: هم اکنون هایپرمارکت کیش نیز بنا به قراردادی که با سرمایه گذاران داخلی و خارجی بسته شده،در حال تجهیز جهت شروع فعالیت مجدد می باشد.
متقی با اشاره به اینکه ١٠٠ نفر پرسنل در دو مجموعه رستوران ها و هایپر مارکت در حال فعالیت می باشد، افزود: فعالیت عمرانی پدیده کیش نیزبا تبادل تفاهم نامه ای به ارزش بالغ بر ١٢٠ میلیارد تومان در حال فعالیت است.
دکتر متقی در خصوص بلوک های عمرانی پروژه پدیده کیش گفت: بلوک Aشامل (آیسرینک، سینما و بخش های تفریحی ورزشی)، بلوک Bشامل (شاپینگ ها و هایپرمارکت )و بخش دریا نیز شامل (ساحل مارینا، بخش تفریحی ورزشی دریایی) می باشد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر حدود ١۴ هزار متر پلاستر و بخشی از نماکاری در قسمت های پارکینگ ها، هایپرمارکت و رمپ های ورودی در حال انجام است، همچنین در این بخش تجهیز کارگاه بطور کامل صورت گرفته و ماشین آلات نیز اورهال شده و آب شیرین کن نیز تجهیز و راه اندازی شده است که پیش نیازهای عملیات عمرانی در جزیره می باشد.
مدیرعامل پدیده کیش خاطر نشان کرد: با اختصاص اعتبار لازم و راه اندازی کامل پروژه به زودی شاهد اشتغالزایی چشمگیری در پروژه پدیده کیش خواهیم بود و نرخ بهره وری پروژه افزایش قابل ملاحظه ای خواهد داشت.
به گفته وی هم اکنون فعالیت عمرانی بلوک های A وB با ١٧٠نفر پرسنل در حال انجام است. / منبع: اخبار پدیده

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4900
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای متقی لطفا ماههاحقوق کارگران زحمتکش به تعویق افتاده لطفا حقوقهای انهارا بپردازید شرمنده خانواده هایشان هستند زندگیهارا متلاشی نکنید