• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مروری بر خودروهای خاص جزیره کیش (قسمت دوم) + تصاویر

  • کد خبر : 4858
  • 09 خرداد 1396 - 9:56
مروری بر خودروهای خاص جزیره کیش (قسمت دوم) + تصاویر

در این گزارش به طور مختصر و مفید ماشین های خاص جزیره کیش از جمله : بنتلی کانتیننتال جی‌تی، BMW M4 ، دوج چارجر Super Bee ، مرسدس بنز G500 ، فورد F-150 رپتور ، رنج‌روور اووک کانورتیبل ، آئودی R8 ،مازراتی گرن‌توریسمو و کواتروپورته و پورشه باکستر معرفی شده است.

به گزارش کیشوند نیوز، به زعم خیلی ها یکی از جاذبه های توریستی جزیره کیش که هموطنان علاقه‌مند را از سراسر کشور به سوی خود جذب کرده، وجود خودروهای خاص در این جزیره است.  برخی از این خودروها را می توان به صورت روزانه و ساعتی اجاره کرد تا کسانی که تمایل دارند لذت رانندگی با چنین خودرویی را تجربه کنند، به این خواسته خود دست یابند.

در خبری که هفته گذشته از سایت کیشوند نیوز منتشر شد و مورد استقبال خوب شما مخاطبان قرار گرفت، ماشین های لامبورگینی هوراکان و گالاردو، نیسان GT-R، مرسدس مایباخ S500 ، انواع جگوارها،مازراتی لوانته، آستون‌مارتین ونتیج و شورولت کوروت استینگری معرفی شدند.

امروز قصد داریم به بررسی چند مدل دیگر ماشین های خاص جزیره کیش بپردازیم. بدین منظور در این گزارش ماشین های بنتلی کانتیننتال جی‌تی، BMW M4 ، دوج چارجر Super Bee ، مرسدس بنز G500 ، فورد F-150 رپتور ، رنج‌روور اووک کانورتیبل ، آئودی R8 ،مازراتی گرن‌توریسمو و کواتروپورته و پورشه باکستر را برای شما معرفی کنیم.

بنتلی کانتیننتال جی‌تی

یکی از خودروهای خاص و کمیاب موجود در کشور بنتلی کانتیننتال جی‌تی است. این خودروی لوکس انگلیسی چند سالی است که به لیست خودروهای خاص جزیره کیش اضافه شده است. شاید کمتر کسی این شاهزاده انگلیسی را در خیابان‌های جزیره مشاهده کرده باشد. بنتلی کانتیننتال جی‌تی سفید کیش هم‌اکنون در نمایشگاهی برای فروش به سر می‌برد. این خودرو از یک پیشرانه چهار لیتری هشت سیلندر با توان ۵۰۰ اسب‌بخار بهره می‌گیرد.

بنتلی کانتیننتال جی‌تی

BMW M4

یکی از خودروهای خاص و اسپرت جزیره، ب‌ام‌و M4 است. این خودرو تنها نمونه M Performance در کشور است. M4 در درون سینه اش یک قلب تپنده قدرتمند دارد که از یک پیشرانه ۳ لیتری توئین پاور توربو شش سیلندر استفاده می‌کنند. حداکثر توان تولیدی این موتور، نیرویی معادل ۴۳۱ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور تولید شده آن ۵۵۰ نیوتن متر است.

دوج چارجر Super Bee

یکی از خودروهای خاص و زیبای جزیره کیش، دوج چارجر Super Bee است. زمانی چارجر لقب Super Bee SRT8 را به دوش می‌کشد، همه‌چی به یکباره عوض شده و حال‌وهوای تهاجمی‌تری را به خود می‌گیرد. Super Bee در واقع نماد یک زنبور عسل است، به همین خاطر، ین غول آمریکایی زرد رنگ است. Super Bee از یک موتور هشت سیلندر ۴٫۶ لیتری HEMI با حداکثر توان ۴۷۰ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۶۳۰ نیوتون‌متر بهره می‌گیرد.

مرسدس بنز G500

G کلاس یکی از محصولات لوکس و گران قیمت مرسدس بنز است که دارای ظاهری ساده و بی آلایش، اما باطنی پر قدرت و خشن است. G500 داری یک موتور هشت سیلندر ۵۵۰۰ سی‌سی است که قادر خواهد بود نیرویی معادل ۳۸۲ اسب‌بخار را تولید کند. یک دستگاه از این خودروی کمیاب در جزیره زیبای کیش موجود است که مزین به رنگ مشکی بوده و با تردد در خیابان های این جزیره، توجه عابرین را به خود جلب می کند.

فورد F-150 رپتور

یکی از خاص‌ترین و بزرگ‌ترین خودروهای جزیره کیش و حتی کشور، فورد F150 raptor است. این وانت غول پیکر آمریکایی با ظاهر خشن و جذاب خود، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. رپتور دارای یک موتور هشت سیلندر با حجم ۶٫۲ لیتری با قدرت ۴۱۱ اسب‌بخار است. این نیرو و قدرت تولید شده توسط موتور، به کمک گیربکس اتوماتیک شش سرعته به محورهای محرک انتقال می‌یابد.

رنج‌روور اووک کانورتیبل

یکی از جدیدترین و خاص‌ترین خودروهای آمده به جزیره رنج‌روور اووک کانورتیبل است. درواقع این خودرو یک کراس‌اوور با سقف متحرک است که از یک پیشرانه چهار سیلندر دو لیتری با توان ۲۴۰ اسب‌بخار بهره می‌گیرد. اووک کانورتیبل با قیمتی حدود ۲۵۰ میلیون تومان در کیش قابل خریداری است.

آئودی R8

دو عدد آئودی R8 در جزیره کیش موجود است که یکی از آن‌ها سفید و دیگری خاکستری رنگ است. این سوپراسپرت آلمانی عنوان ارباب حلقه را یدک می‌کشد. آئودی ‌R8‌های موجود در کیش دارای موتور هشت سیلندر ۴٫۲ لیتری با توان ۴۲۰ اسب‌بخار هستند.

مازراتی گرن‌توریسمو و کواتروپورته

شمار نیزه‌داران در جزیره اخیرا افزایش یافته که شامل بیشتر مدل‌های این برند ایتالیایی می‌شود. دو دستگاه مازراتی گرن‌توریسمو، چند دستگاه گیبلی و کواتروپورته و یک دستگاه مازراتی لوانته S اعضای خانواده مازراتی را در کیش تشکیل می‌دهند. گرن‌توریسمو دارای موتور V8 با حجم ۴٫۲ لیتری با قدرت ۴۰۵ اسب‌بخار است.

پورشه باکستر

یکی از آلمانی‌های خاص جزیره، پورشه باکستر نیوفیس است که از یک موتور ۲٫۷ لیتری V6 با توان ۲۶۵ اسب‌بخار بهره می‌گیرد. اخیرا پای خودروهای آلمانی زیادی به جزیره باز شده است که از جدیدترین آن‌ها نیز می‌توان به پورشه ماکان شده اشاره کرد.

نویسنده و عکاس: آریا محسنی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4858
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مرسی از اخباری که میزارید