• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

طرح ضیافت رمضان با همکاری خیران و نیکوکاران اجرا می شود

  • کد خبر : 4853
  • 08 خرداد 1396 - 9:58

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش گفت :اه رمضان، ماه کرامت و مهربانی فرصتی برای کمک به نیازمندان و حمایت از آنهاست ،به همین منظور طرح ضیافت رمضان و تامین سبد مواد غذایی برای اهداء به خانواده های ایتام و نیازمندان کیش با همکاری خیران و نیکوکاران را در دستور کار قرار دادیم .

به گزارش کیشوندنیوز از ایرنا ، مسعود سالکی روز دوشنبه با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی گفت : ماه رمضان، ماه کرامت و مهربانی فرصتی برای کمک به نیازمندان و حمایت از آنهاست ،به همین منظور و برای اینکه همه اقشار جامعه از خوان نعمت الهی برخوردار شوند طرح ضیافت رمضان و تامین سبد مواد غذایی برای اهداء به خانواده های ایتام و نیازمندان کیش با همکاری خیران و نیکوکاران را در دستور کار قرار دادیم .
وی درمورد زمان اجرای این طرح گفت : حدود ۱۰ روز پیش از فرا رسیدن ماه مبارک ،’ طرح پیشواز’ آغاز شده است که با ورود به رمضان،این طرح ‘ضیافت ‘نام گرفت که تا پایان ماه ادامه دارد که امیدواریم با کمک خیران این طرح را به خوبی اجرا کنیم .
رئیس کمیته امداد کیش در مورد چگونگی شرکت در این طرح گفت : خیرانی که علاقه مند شرکت در طرح هستند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۳۱۲۴۵۹۰۰۰۰بانک صادرات به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند و یا با تلفن گویای ۳۲۸۸ برای واریز مبالغ نقدی تماس بگیرند .
رئیس کمیته امداد امام کیش با قدردانی از خیران و نیکوکاران گفت : این کمک ها می تواند بخشی ازنیازهای خانواده های نیازمند را برطرف سازد .
سالکی با تاکید بر اینکه هم اکنون ۷۱ خانوار تحت پوشش از خدمات و مستمری های این نهاد بهره مند می شود ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در آینده کیش را جزیره ای بدون نیازمند معرفی کنیم و با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش ، خیران ، اصناف و بازاریان و آحاد مردم این تعداد از خانواده های تحت پوشش را توانمند کرده و به خودکفایی برسانیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4853
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.