• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم؛ توسعه کیش و سپیدرود به تساوی رضایت دادند

  • کد خبر : 474
  • 21 بهمن 1394 - 16:04

در ادامه رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاههای کشور ، دیدار تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و توسعه کیش مساوی شد . در این مسابقه که عصر سه شنبه در رشت برگزار شد، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و توسعه کیش در نهایت به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافتند . این مسابقه ، از […]

در ادامه رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاههای کشور ، دیدار تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و توسعه کیش مساوی شد .

در این مسابقه که عصر سه شنبه در رشت برگزار شد، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و توسعه کیش در نهایت به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافتند .
این مسابقه ، از هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود یکهزار و ۵۰۰ تماشاگر و در یک هوای سرد ابری برگزار شد .
این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار بود چون هر دو تیم توسعه کیش و سپیدرود رشت با امتیازی برابر و فقط به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکانهای دوم و سوم جدول رده بندی گروه خود قرار داشتند و پیروزی در این مسابقه ، می توانست خیال تیم برنده را تا حدی از صعود به مرحله دوم راحت کند اما دو تیم با کسب نتیجه مساوی ، باید منتظر دو بازی باقیمانده خود باشند تا چهره تیمهای صعود کننده مشخص شود .
در نیمه اول این مسابقه ، تیم فوتبال سپیدرود رشت بر بازی تسلط داشت و چند موقعیت نیز به دست آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصتها استفاده کنند تا نیمه اول بدون گل خاتمه یابد .
در نیمه دوم نیز باز سپیدرود رشت تیم برتر میدان بود و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما این فرصتها نیز به هدر رفت تا این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد .
البته در نیمه دوم به دلیل اعتراض های مکرر حسین خطیبی سرمربی تیم فوتبال توسعه کیش ، این بازی با توقف همراه شد اما با اخراج خطیبی ، بازی دوباره روند عادی خود را دنبال کرد .
قضاوت این مسابقه را ، کوپال ناظمی با کمکهای علی الفتی و مهدی صناعی بر عهده داشتند که در جریان این دیدار ، مهدی رستم زاده و احمد سعیدی از تیم توسعه کیش ، محمدرضا الماسخاله و محمد همرنگ از تیم سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند .
پیش از این مسابقه ، تیمهای فوتبال توسعه کیش و سپیدرود رشت با کسب ۲۶ امتیاز و پس از تیم شاهین بوشهر ۲۸ امتیازی به ترتیب در مکانهای دوم و سوم جدول رده بندی گروه خود قرار داشتند .
در رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، ۴۰ تیم حضور دارند که در چهار گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تمیهای اول تا سوم هر گروه به مرحله دوم این مسابقات صعود می کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=474
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.