• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

فرستنده HD مرکز صدا و سیمای کیش آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 472
  • 20 بهمن 1394 - 15:11
فرستنده HD مرکز صدا و سیمای کیش آغاز به کار کرد

در نهمین روز از ایام مبارک دهه فجر، فرستنده HD در مرکز صدا و سیمای کیش افتتاح شد و تعداد شبکه های دریافتی این مرکز از ۲۰ شبکه به ۳۰ شبکه افزایش می یابد. این فرستنده، صبح روز سه شنبه ۲۰ بهمن ماه با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش حجت الاسلام […]

در نهمین روز از ایام مبارک دهه فجر، فرستنده HD در مرکز صدا و سیمای کیش افتتاح شد و تعداد شبکه های دریافتی این مرکز از ۲۰ شبکه به ۳۰ شبکه افزایش می یابد.

این فرستنده، صبح روز سه شنبه ۲۰ بهمن ماه با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش حجت الاسلام و المسلمین علیدادی و مدیرکل صدا و سیمای کیش افتتاح شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم ضمن قدر دانی از زحمات مسئولان صدا و سیمای مرکز کیش، در خصوص این فرستنده گفت: این فرستنده باعث می شود که کیفیت دریافت تصویر ارتقاء پیدا کند و کیشوندان هم می توانند همگام با سایر استان های کشور از تصاویر با کیفیت خوب استفاده کنند.

علی اصغر مونسان در خصوص فعالیت های صدا و سیمای مرکز کیش، ضمن اشاره به اهمیت رسانه و عصر ارتباطات گفت: صدا و سیما با تمام محدودیت هایی که دارد، در با رسانه ها و بنگاه های بزرگ خبر پراکنی دنیا مقابله می کند و با آنهادر رقابت است. در جزیره کیش هم که منطقه ای گردشگری است، صدا و سیما نقش مهمی در اطلاع رسانی درست و به موقع و همچنین، تبلیغات داخلی و خارجی را بر عهده دارد.

وی با ابراز اینکه رادیو کیش یکی از بهترین شبکه های رادیویی کشور است، افزود: رادیو کیش با پخش برنامه های خوب، با محتوا و جذاب دارای علاقمندان بسیاری بین ساکنان کیش است و گردشگران نیز می توانند در مکان های مختلف از این برنامه ها بهره مند شوند.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش نیز حمایت خود را برای ارتقای سطح کیفی مرکز صدا و سیمای کیش که هدفی جز خدمت رسانی به مردم ندارد، اعلام می دارد.

شایان ذکر است با افتتاح فرستنده HD در سیمای مرکزکیش از این پس کیشوندان می توانند همزمان با سراسر کشور، شبکه های پرس تی وی، آی فیلم، الکوثر و شبکه تخصصی HD را با کیفیت HD دریافت کنند. همچنین تعداد شبکه های دریافتی این مرکز از ۲۰ شبکه به ۳۰ شبکه افزایش می یابد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=472
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.