• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

حضور در پای صندوق های رای امنیت کشور را افزایش و دشمن را مایوس می کند

  • کد خبر : 4714
  • 29 اردیبهشت 1396 - 13:48
حضور در پای صندوق های رای امنیت کشور را افزایش و دشمن را  مایوس می کند

امام جمعه کیش یکی از نکته های مهم در انتخابات را آرامش پس از آن عنوان کرد و افزود: هر کاندیدی که احساس می کند حق وی رعایت نشده می تواند به همان قانونی که نامزدی وی را تایید کرده اعتراض خود را اعلام کند.

به گزارش کیشوندنیوز از ایرنا ، حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی ۲۹ اردیبهشت را روزی سرنوشت ساز برای کشور عنوان کرد و گفت : مردم هر کسی را می خواهند، انتخاب می کنند و سکان اداره کشور را به او می سپارند.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور کشور ،پشتیبانی مردم و آرا آنان را دارد افزود : چون مردم او را انتخاب می کنند پیروز صحنه نیز خود مردم هستند.
حجت الاسلام علیدادی گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای امنیت کشور را افزایش می دهد.
وی با بیان اینکه همه در آزمون الهی هستیم اظهار کرد : تعدادی از نامزدها که در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و یا شورای اسلامی شرکت کرده اند رای نخواهند آورد اما باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند .
خطیب جمعه کیش گفت : اینکه پیروز میدان شویم یا نشویم تمامی لحظه ها توسط خداوند متعال رصد می شود باید مراقب باشیم که پس از پیروزی چه رفتاری داریم و اگر پیروز نشویم چه مطالبی بیان می کنیم.
امام جمعه کیش یکی از نکته های مهم در انتخابات را آرامش پس از آن عنوان کرد و افزود: هر کاندیدی که احساس می کند حق وی رعایت نشده می تواند به همان قانونی که نامزدی وی را تایید کرده اعتراض خود را اعلام کند.
وی تصریح کرد : آنچه دشمن را مایوس می کند حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای و آرامش در انتخابات است .
امام جمعه کیش به سالروز فتح خرمشهر و دلیرمردی های فرزندان این مرز و بوم اشاره کرد و افزود : خرمشهر به دست رزمندگان سلحشور،مومن و مکتبی آزاد شد و عملیات بیت المقدس و بدنبال آن آزادی خرمشهر سرنوشت جنگ را به نفع ایران تغییر داد.
وی تصریح کرد : امروز هم در جبهه مقاومت زمانی که حلب آزاد شود پیروزی و افتخار به نفع جبهه مقاومت رقم خواهد خورد .
امام جمعه کیش به روز ملی جمعیت اشاره کرد و گفت: جمعیت یکی از ارکان قدرت در کشور است بویژه جمعیت جوان ،تحصیلکرده و فعال که برای هر کشوری قدرت و سرمایه به حساب می آید .
حجت الاسلام علیدادی به بزرگداشت سالروز ملاصدرای شیرازی اشاره کرد و گفت : این عالم اندیشمند در فلسفه مبتکر بود و فیلسوفان زیادی از وی پیروی کردند .
نماز جمعه این هفته کیش با حضور مردم و مسئولان در مصلای بزرگ کیش برگزار شد .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4714
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.