• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

انتشار لیست ائتلاف حزب تدبیر و توسعه کیش / اختلاف بین اصلاح طلبان جزیره کیش

  • کد خبر : 4694
  • 28 اردیبهشت 1396 - 8:11
انتشار لیست ائتلاف حزب تدبیر و توسعه کیش / اختلاف بین اصلاح طلبان جزیره کیش

شب گذشته حزب تدبیر و توسعه جزیره کیش با انتشار پوسترهایی ، حمایت خود را از چند کاندیدای شورای شهر کیش اعلام کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی که به گفته خودشان قرار بود با دیگر ستادها هماهنگ باشند و در یک هدف حرکت کنند، اما در اقدامی عجیب و قابل تأمل، با انتشار لیستی متشکل از چند کاندیدای شورای شهر جزیره کیش، کاندیدای مورد نظر خود در این انتخابات را اعلام کردند.

انتشار این لیست موجب شد تا هم اعتبار لیست قبلی اصلاح طلبان زیر سوال برود و هم موجب آشکار شدن اختلافات موجود در بین اصلاح طلبان شده است.

همچنین، حزب مردم سالاری جزیره کیش هم با انتشار همان لیست حزب تدبیر و توسعه، از کاندیدای معرفی شده این حزب حمایت کرد.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که چند روز قبل لیستی موسوم به لیست منتخب اصلاح طلبان، در جزیره کیش منتشر شده است.

از این‌رو به‌نظر می‌‌رسد لیست‌های منتشر شده در بین اصلاح‌طلبان جزیره کیش بیشتر سلیقه‌ای باشد تا لیستی بر اساس جناح‌بندی‌های صرفاً سیاسی. چون در بین نامزدهای اصلاح‌طلب شورای شهر کیش افرادی هستند که قرار نگرفتن آنها در لیست‌های منتشر شده، باعث دلخوری و تعجب برخی هواداران شده است.

به هرحال وجود چنین اختلافاتی در این چند روز اخیر چندان دور از ذهن نیست و در انتخابات ریاست جمهوری نیز نمایان است. افرادی که این روزها به رفتارهای نسنجیده و الفاظ به‌کار رفته در ادبیات ریاست جمهوری انتقاد دارند، کم نیستند. دلیل این اختلافات و تضادها را هم می‌توان به‌خاطر دستپاچگی بخاطر شرایط موجود در انتخابات ریاست جمهوری نام برد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4694
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آخ آخ آخ
    خیلی بده.

  2. بهتر است به سایت شورای عالی سیاست گذاری اصلا طبان بروید و احزاب زیر نظر این تشکل را سرچ کنید حزب تدبیر توسعه حزبی اصولگرا و البته معتدل است و زیر نظر شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان نیستند در ضمن ارایه لیست از احزاب امری مبارک و در جهت کار حزبیست و هیچ اختلافی نیز در این زمینه نیست ودر ضمن روند انتخاب افراد بر اساس خرد جمعی و رای گیری بین اعضای شورای اصلاح طلبان بوده و مبنای انتخاب اعضا به هیچ عنوان چهره بودن و رای آوری نبوده و نخواهد بود . لیست امید برای بار اول در جزیره کیش منتشر شده و خدا رو شکر ۳ عضو از آنها در بین ۷ نفر هستند و بقیه افراد انتخاب شده نیز از افراد اصلاح طلب و مورد وثوق شورای هماهنگی اطلاح طلبان هستند . در آخر توصیه میکنم به جای فرافکنی رسالت اصلی خود که همانا اطلاع رسانی صحیح است را ادا کنید /گرچه بعید میدانم این کامنت منتشر گردد