• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تبلیغات در فضاهای تعیین شده قانونی و مجاز است

  • کد خبر : 4661
  • 26 اردیبهشت 1396 - 17:16
تبلیغات در فضاهای تعیین شده قانونی و مجاز است

بخشدار کیش با تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات تاکید کرد : حامیان نامزدهای انتخابات تنها در مکان های مجاز و قانونی تبلیغ کنند.

به گزارش کیشوندنیوز ،احمد زاهدی در حاشیه نشست کاندیداهای شورای شهر کیش گفت :با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی تعیین شده برای تبلیغات انتخاباتی این نشست در راستای چگونگی تبلیغات و رعایت قوانین و مقرارت بود.
وی با بیان اینکه هواداران نامزدها تنها در مکان های مجاز و تعیین شده تبلیغ و پوسترهای خود را نصب کنند افزود : همه باید به حقوق یکدیگر احترام بگذارند و فضای تبلیغاتی را تنها منحصر به خود ندانند.
وی بر رعایت اخلاق و پرهیز از هر گونه بی اخلاقی توسط نامزدها و هواداران خود تاکید کرد و گفت : رعایت اخلاق و انصاف حضور حدکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم خواهد کرد که این مهم از وظایف کاندیداها ، هواداران و مسئولان است.
بخشدار کیش در مورد گزارش های دریافتی در خصوص تخلفات انتخاباتی گفت : تا کنون تخلف خاصی مشاهده نشده و تنها به برخی از کاندیداها تذکرات شفاهی داده شد تا بیشتر به قوانین احترام بگذارند که آنها هم تلاش خود را در این راستا بکار بسته اند .
از بین جمعیت حدود ۳۶ هزار نفری کیش ، بیش ۲۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند .
در این دوره از انتخابات برای شوراهای اسلامی شهر کیش، ۳۱ نفر ، جزیره لاوان ۱۰ نفر و شش نامزد از جزیره هندورابی شرکت کرده اند .
علاوه بر نامزدهای شورای شهر ، ۱۲ نفر در بندرلنگه در انتخابات میان دوره ای دهمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان بندرلنگه ، بستک و پارسیان در مجلس ثبت نام کرده بودند که با انصراف حجت الله دمیار و محمد سالاری ، ۱۰ نفر در این دوره با هم رقابت خواهند کرد .
مهلت تبلیغات قانونی شوراهای شهر و روستا از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و ۲۷ اردیبهشت ماه پایان می یابد که بر اساس آن همه از قانون سکوت تبلیغاتی تبعیت کنند.
جزیره کیش با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت و با مساحت حدود ۹۱٫۵ کیلومتر مربع در جنوب غربی بندر عباس مرکز استان هزمزگان قرار گرفته است .
۲۴ شعبه در این دوره از انتخابات در بخش کیش فعال است که از این تعداد ۲۱ شعبه در کیش،دو شعبه در جزیره لاوان( ثابت و سیار ) ویک شعبه هندورابی مستقر خواهد بود.
از ۲۴ شعبه در نظر گرفته شده ۱۷۷ شعبه ثابت در مساجد ، مدارس ، بازارها ، هتل ، فرودگاه ، فرهنگسرا در نظر گرفته شده است و چهار شعبه نیز سیار هستند .
از دو شعبه در نظر گرفته شده در لاوان یک شعبه سیار به سمت سکوهای نفتی و یک شعبه ثابت در مدرسه امام سجاد (ع) واقع در روستای لز است .شعبه ثابتی هم در مسجد جامع هندورابی در نظر گرفته شده است .
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز ۲۹ اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.

منبع:ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4661
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.