• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

هاشم توانا انصراف داد / راه بهارستان برای غلامحسین زارعی هموار شد

  • کد خبر : 4567
  • 20 اردیبهشت 1396 - 21:02
هاشم توانا انصراف داد / راه بهارستان برای غلامحسین زارعی هموار شد

با انصراف سید هاشم توانا و حجت الله دمیاد ، راه بهارستان برای دکتر غلامحسین زارعی هموارتر شد.

همانطور که مستحضرید، هم‌زمان با انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری، در غرب هرمزگان و در حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک، پارسیان و کیش انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز برگزار می‌گردد.

به گزارش کیشوند نیوز، با اعلام اسامی نهایی داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان مشخص شد که شایعات مربوط به انصراف سید هاشم توانا صحت دارد.

روز گذشته هاشم توانا یکی از افرادی که گمان می‌رفت آرای نسبتاً خوبی در میان خطه غرب هرمزگان خواهد داشت، انصراف خود را از حضور در این انتخابات اعلام کرد تا راه بهارستان برای دکتر غلامحسین زارعی یکی از جدی‌ترین گزینه‌های این انتخابات هموارتر گردد.

هرچند که توانا اعلام کرده است که بدون جانب داری و حمایت از کاندیدای خاص از حضور در این رقابت‌ها کنار می رود، ولی گرایش طرفداران توانا به سمت زارعی به‌وضوح نمایان است.

خبرهای رسیده حاکی از انصراف حجت الله دمیاد دیگر کاندیدای این انتخابات به نفع دکتر زارعی می باشد.

علاوه بر بستک ، لنگه ، پارسان و دیگر شهرهای غرب هرمزگان، زارعی در جزیره کیش نیز پایگاه مستحکمی برای خود ایجاد کرده است. به نوعی که اغلب طیف‌ها و صنوف موجود در این جزیره (به‌ویژه اقشار کارگری جزیره) در حال حمایت از این شخصیت مردمی هستند و هر روز نیز به تعداد این افراد افزوده می‌شود.

غلامحسین زارعی که از فرماندارن پیشین و محبوب بندرلنگه نیز می‌باشد، به‌صورت فراجناحی پا به عرصه این انتخابات گذاشته و در حال حاضر یکی از بخت‌های اصلی ورود به بهارستان است.

طرفداران زارعی که با شعار “موج سوم” به میدان آمده‌اند، معتقدند که هیچ کس توان ایستادگی در برابر موج مردمی حمایت از دکتر غلامحسین زارعی را ندارد، زیرا مردم پشتوانه این موج هستند.

آنها می‌گویند که این موج، موج تحول و خدمت است که زمینه پیشرفت و توسعه غرب هرمزگان را فراهم خواهد نمود. در واقع موج سوم؛ نه بزرگ ملت غرب هرمزگان به کسانی است که رای ملت را دستاویزی برای دستیابی به منافع شخصی و نردبانی برای پیشرفت و ترقی اطرافیان خود قرار داده اند. موج سوم آری به شایسته سالاری و حمایت از محرومین می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4567
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.