• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری نخستین دوره سمیتئاتر هتلداری کشور به میزبانی جزیره کیش

  • کد خبر : 4527
  • 16 اردیبهشت 1396 - 11:45

نخستین دوره سمیتئاتر کشور از دوم خرداد با حضور اساتید برجسته و هنرمندان مطرح تئاتر و سینمای کشور در سالن همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، نخستین دوره سمیتئاتر کشور از دوم خرداد با حضور اساتید برجسته و هنرمندان مطرح تئاتر و سینمای کشور در سالن همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

این دوره را معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، جامعه هتلداران و شرکت پدیده تبار با بهره مندی از روش های نوین آموزشی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات صنعت هتلداری و گردشگری در منطقه  برگزار می کند و شرکت در آن برای علاقمندان رایگان است.

سمیتئاتر آموزشی  روشی کاربردی است که محتوای آن بر مبنای پژوهش و مشاوره تدوین شده و برای درک بهتر در مخاطب به وسیله تئاتر نمایش داده می شود. در ادامه استاد سخنران با تحلیل  نمایش، مطالب آموزشی را به روش کاربردی تدریس می کند. یکی از اهداف مهم در خلق و ابداع ایده سمیتئاتر، ایجاد “جذابیت و اثر بخشی در امر آموزش” است. برای نخستین بار در ایران این روش در راستای بالا بردن کیفیت یادگیری در آموزش اصول و روش های پیشرفته هتلداری از تلفیق دانش تئوری و تجربی و نمایشی ایجاد شده است. در برگزاری این دوره اساتید برجسته به صورت کاربردی و به همراه گروهی از بازیگران حرفه ای تئاتر دانش و مهارت های نوین را به شرکت کنندگان آموزش می دهند.

ارتقاء اثر بخشی و کارایی در معرفی مطالب آموزشی، جذابیت بخشی به موضوعات و  ایجاد درک بیشتر در مخاطب نسبت به محتوای موارد آموزشی، افزایش رضایتمندی مخاطبان دوره های آموزشی با اجرای نمایش یا تئاتر از جمله مزایای این روش نوین آموزشی است.

مشتری مداری و تشریفات در هتل، سنجش رضایت مشتری از خدمات، مدیریت اعتراضات مسافران و روش های پاسخگویی، ویژگی های افراد حرفه ای در خدمات هتداری، مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتری و حفظ و نگهداری آنها، مدیریت تغییر و تحول در صنعت هتلداری و  بازاریابی و تبلیغات در جذب مشتری، از جمله سرفصل های نخستین دوره سمیتئاتر هتلداری کشور در جزیره کیش است.

علاقمندان تا ۳۰ اردیبهشت فرصت دارند برای نام نویسی به موسسه علوم و فنون کیش مراجعه کنند و یا با شماره تلفن  ۷-۴۴۴۳۱۴۰۶ تماس بگیرند.

این دوره یک روزه از ساعت ۹ صبح سه شنبه دوم خرداد در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است فرایند اجرای سِمیتئاتر شامل بخش های مختلفی است. انتخاب موضوع و محور برگزاری سمیتئاترکه سازمان متقاضی مد نظر دارد و ارسال طرح پیشنهادی شامل معرفی روش و چگونگی انجام پژوهش برای تهیه پیش نویش نمایشنامه، تعداد بخش ها و چگونگی آماده سازی تیم هنری بخش های مقدماتی این فرایند است. پس از اینکه کار فرما طرح پیشنهادی را تایید کرد گروه مشاوران و کارشناسان با انجام پژوهش های مرتبط محتوای سمیتئاتر را بومی سازی کرده و در اختیار نویسندگان نمایشنامه قرار می دهند. در آخرین مراحل نیز پس از انتخاب و آماده سازی تیم هنری با اجرای آزمایشی سمیتئاتر، جزئیات طرح نهایی تایید شده و گروه برای برگزاری دوره آموزشی آماده می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4527
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.