• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

نامزدهای انتخاباتی موازین دینی را در تبلیغات رعایت کنند/ حضورحداکثری مردم دشمن را مایوس می کند

  • کد خبر : 4397
  • 09 اردیبهشت 1396 - 13:15
نامزدهای انتخاباتی موازین دینی را در تبلیغات رعایت کنند/ حضورحداکثری مردم دشمن را مایوس می کند

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه همه باید به وظایف انتخاباتی خود عمل کنند توصیه کرد: کاندیداها و هواداران آن ها از موازدین دینی و اسلامی در تبلیغات فاصله نگرفته و حدود را کاملا رعایت کنند.

به گزارش کیشوند نیوز از ستاد اقامه نماز کیش، حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی به کاندیداهای شورای اسلامی، مجلس و ریاست جمهوری توصیه کرد با رعایت موازین دینی و اسلامی تبلیغ کرده و از حدود تعیین شده قانونی و شرعی فاصله نگیرند.
وی با بیان اینکه با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کنید افزود: دشمن از ماه ها قبل فرضیاتی را ساخته و پرداخته کرده و برمبنای آن تلاش می کند تا شکاف و اختلاف هایی را میان مردم ایجاد کند.
خطیب جمعه کیش با اشاره به اینکه ۶ نامزد انتخاباتی با ارائه برنامه ها، خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده اند اظهار کرد: صدا وسیمای جمهوری اسلامی با تلاش و جدیت بستر های مناسب را برای اینکه نامزدها بنرامه های خود را برای انتخاب بهتر به مردم معرفی کنند آماده کرده است.
وی افزود: با وجود چنین بستری نامزدهای انتخاباتی باید از تهمت، دروغ، اهانت، فریب و ظلم همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند بپرهیزند.
علیدادی تاکید کرد: ستادهای انتخاباتی وبه طریق اولی کاندیداها باید به این امر مهم توجه کنند و مردم بصیر و فهیم نیز زمانی که تبلیغات و برنامه های آن ها را دیدند کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه پس از پایان هر فرصتی پشیمانی سودی نخواهد داشت اظهار کرد: در کشور متمدنی مانند ایران با فرهنگ غنی اسلامی باید بهترین و سالم ترین تبلیغات صورت بگیرد هر کس توانست اکثریت آرای مردم را به خود اختصاص دهد رئیس جمهور مردم است.
امام جمعه کیش با اشاره به اینکه دولت های قبل نیز یکی پس از دیگری برای ارائه خدمت به این مردم آمدند و فهرست طویلی از خدمات آنان در عرصه های مختلف وجود دارد تاکید کرد: در عرصه خدمت هر شخص که وارد شود به همه مردم خدمت خواهد کرد و تفاوت بین کسی که رای داده و نداده وجود نخواهد داشت.
وی همچنین از مجریان وناظران صحنه های انتخابات تقدیر و اظهار امیدواری کرد بار دیگر ملت ایران اسلامی از این آزمون بزرگ سرافراز بیرون آمده و دشمن را ناکام و مایوس کنند.
خطیب جمعه کیش همچنین با تبریک ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدا به امام حسین (ع) مصداق روایات اسلامی با خواسته های اندک کارهای بزرگ را به ثمر رساندند و با اخلاص در کنار دیگر نیروهای مسلح ۸ سال از میهن اسلامی دفاع کرده اند و پس از آن نیز هر روز در عرصه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب اسلامی آماده اند.
وی با تبریک ولادت باسعادت امام سجاد(ع) و روز جانباز افزود: جانبازان شهدای زنده ای هستند که هر روز با آلام و سختی های زندگی مقابله کرده و رنج و مرارت های فراوانی را تحمل می کنند.
علیدادی با تسلیت شهادت استاد مطهری بیان کرد: این شهید علامه بزرگی است که امام راحل(ره) تمامی آثار ایشان را ارزشمند دانسته و فرموده است« بلااستثناء به آن ها ایمان دارم».
وی به همین مناسب با تبریک روز معلم به تمامی معلمان ایران اسلامی به خصوص جزیره کیش، روز کارگر را به این قشر زحمت کش و شریف ایران اسلامی تبریک گفت و افزود: امید است کشور ما به سرانجام اجرایی خود برسد تا هم حقوق معلمان و کارگران آنچنان که در شأن آن هاست پرداخت شده و هم آنچنان که باید به تکریم آن ها توجه شود.
امام جمعه کیش همچنین با تبریک روز ملی خلیج فارس ادامه داد: در طول تاریخ ایران اسلامی جوانان پاک این کشور با تمام وجود برای حراست از خلیج فارس خون پاک خود را هدیه کردند و به فضل خدا افتخارات این کشور اسلامی در سایه حافظان مومن و خردمندی که در طول تاریخ داشته و خواهد داشت همواره افزون تر می شود.
وی همچنین با تسلیت شهادت شهید شیرودی، شهادت مرزبانان جمهوری اسلامی را که در روزهای اخیر به دست اشرار در مرزهای سیستان و بلوچستان  در راه دفاع از عزت و شرف ایران اسلامی به شهادت رسیدند به رهبر معظم انقلاب،ملت شهید پرور ایران، نیروهای مسلح و خانواده های آنان تسلیت گفت.
امام جمعه کیش در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز با بیان تاریخ اسلام و ملت هایی که به دلیل خطاها و گناهان مشمول مجازات الهی شدند اقوام پیامبرانی شعیب، هود و صالح (ع) را یادآور شد و افزود: این اقوام به دلیل گناهان و فسادهایی که در زمین مرتکب و به عذاب الهی دچار شدند.
وی افزود: ایمان به مبدا و معاد و پرهیز از فساد در زمین از توصیه هایی بود که حضرت شعیب(ع) به قوم خود کرد اما این قوم به واسطه فساد که مهمترین آن ها فساد اقتصادی در زمین بود مجازات شد.
علیداد ادامه داد: قوم شعیب(ع) با کم فروشی، غصب مال غیر، برهم زدن مقیاس و میزان، تجاوز به حقوق دیگران، و عیب گذاشتن روی اموال مردم به فساد بر روی زمین و حریم انسان ها پرداختند و مشمول مجازات الهی شدند.
وی با یادآوری رخدادهای تاریخی برای فاسدان و ظالمانی همچون قارون، فرعون و هامان که در قرآن کریم به آن ها اشاره شده است افزود: این افراد الگوهایی هستند که در تاریخ فساد کرده یا بستر را برای فساد دیگران مهیا ساختند و آگاهانه از آنان حمایت کردند.
امام جمعه کیش خاطر نشان کرد: جریان های قارونی، هامانی و فرعونی در طول تاریخ همواره وجود داشته و دارند و هر یک با خصوصیات خود به مردم ظلم و ستم های فراوانی روا داشته اند.
نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام علیدادی و با حضور مردم مومن جزیره کیش در مصلی بزرگ شهر اقامه شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4397
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.