• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آغاز رقابت های لیگ فوتبال جزیره / نیمه تمام ماندن بازی افتتاحیه به همراه ضرب و شتم داور

  • کد خبر : 434
  • 26 دی 1394 - 23:56
آغاز رقابت های لیگ فوتبال جزیره / نیمه تمام ماندن بازی افتتاحیه به همراه ضرب و شتم داور

لیگ فوتبال جزیره کیش با حضور ۷ تیم آغاز شد. در این رقابت‌ها تیم‌های آب و برق، صیادان، بازرگانی مقدسی، ملوان کیش، دانشگاه پیام نور، سپیدان و پرشین کیش حضور دارند. در روز اول این رقابت‌ها و در بازی افتتاحیه که پنج‌شنبه هفته گذشته برگزار شد، تیم فوتبال آب و برق توانست در یک بازی […]

لیگ فوتبال جزیره کیش با حضور ۷ تیم آغاز شد. در این رقابت‌ها تیم‌های آب و برق، صیادان، بازرگانی مقدسی، ملوان کیش، دانشگاه پیام نور، سپیدان و پرشین کیش حضور دارند.

در روز اول این رقابت‌ها و در بازی افتتاحیه که پنج‌شنبه هفته گذشته برگزار شد، تیم فوتبال آب و برق توانست در یک بازی درگیرانه و نفس گیر از سد صیادان بگذرد.

آب و برق که تا دقیقه ۸۰ بازی ۲ گل از حریف خود عقب بود توانست با حملات پی در پی طلسم دروازه صیادان را در این دقیقه باز کند. اما این پایان کار نبود و این تیم گل تساوی را در دقیقه ۸۷ بازی به ثمر رساند. در حالی که تیم صیادان به هم ریخته بود، برای جبران امتیازات از دست رفته بدون برنامه جلو کشید و این باعث شد که در یک غافلگیری مهاجم آب و برق با دروازبان حریف تک به تک شود و توپ را روانه دروازه کند که در یک صحنه مشکوک دفاع صیادان توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید اما کمک داور مسابقه اعلام کرد که توپ از خط گذشته و گل شده است. این گل مشکوک باعث شد که تیم صیادان علاوه بر ضرب و شتم کمک داور، بازی را در دقیقه ۹۳ نیمه تمام رها کنند.

حال باید دید هیئت فوتبال کیش چه تصمیمی برای ادامه رقابت‌ها و نتیجه این بازی می‌گیرند.

این مسابقه در حضور جمع کثیری از تماشاگران برگزار شد.

هفته دوم این رقابت ها پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=434
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.