• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آگهی استخدام ستاد انتخابات حسن روحانی در جزیره کیش!! + سند

  • کد خبر : 4213
  • 29 فروردین 1396 - 19:20
آگهی استخدام ستاد انتخابات حسن روحانی در جزیره کیش!! + سند

ستاد انتخابات حسن روحانی (یکی از کاندیدای ریاست جمهوری) در جزیره کیش در اقدامی عجیب با درج آگهی در یکی از کانال‌های کاریابی جزیره کیش به جذب چند منشی خانم با روابط عمومی بالا برای این ستاد اقدام کرده است.

به گزارش کیشوند نیوز، متن آگهی استخدام منشی خانم در ستاد اتخابات روحانی در جزیره کیش بدین شرح می باشد:

“”استخدام فوری جهت ستاد انتخاباتی به چند خانم با روابط عمومی بالا جهت منشی نیازمندیم””

که بعد از آن با بررسی شماره تماس درخواست دهنده مشخص شد این شماره مختص به آقای “د.خ” ستاد انتخابات آقای روحانی در جزیره کیش است و به تازگی گروه تلگرامی نیز تشکیل داده‌اند.

این اقدام ستاد انتخابات روحانی در جزیره کیش دو مورد را برای مخاطبان آشکار می سازد:

۱- تخلف آشکار انتخاباتی یعنی جذب افراد بواسطه پول در ستاد کاندید مذکور صورت گرفته است. به‌نحوی که به بهانه چنین ترفندی و با سوء استفاده از وضعیت نابسامان اشتغال که خود آن‌ها مسبب اصلی این وضعیت هستند، اقدام به جذب آرا برای کاندید مورد نظر را دارند.

قطعاً اگر جلوی چنین حرکت ناپسندی گرفته نشود و با آن برخورد نشود، در آینده شاهد آن هستیم که به‌واسطه پول و با عناوین مشابهی همچون:

  • استخدام نصاب پوستر و بنر
  • استخدام پخش کننده تراکت
  • استخدام جارچی و هوچی
  • استخدام کف زن و سوت زن
  • استخدام آشپز ستاد
  • و از همه مهمتر استخدام کلیدساز ماهر

و…

اقدام به جذب آرا می‌شود.

از شورای نگهبان خواهشمندیم با این موضوع به‌شدت برخورد نماید و حرکت شایسته‌ای جهت جلوگیری از تکرار این تخلفات آشکار انجام نماید تا ستاد کاندید مذکور و دیگر کاندیداها با چنین ترفندی در پی جذب آراء نباشند و مردم بر اساس لیاقت یک فرد به آن شخص رأی دهند نه با فریب افکار عمومی و استفاده از ترفندهای انتخاباتی.

۲- اگر از زاویه دیگر به این قضیه نگاه کنیم، قطعاً تأثیر ریزش شدید آرای حسن روحانی در این اقدام به چشم می‌خورد.

ریزش آرا و نداشتن حامیان به اصطلاح جان برکف و فدایی ، موجب شده که ستاد انتخابات روحانی در جزیره کیش برای رونق بخشیدن به کار خود، دست به دامن آگهی استخدامی شود.

حامیان دو آتیشه‌ای که در حال حاضر یک کاندید شورا هم از آن برخوردار است و به راحتی ستاد انتخاباتی خود را رونق می بخشد، ولی حسن روحانی از آن محروم است.!

و به این جمله می‌رسیم که رئیس جمهوری که این روزها پروژه‌ها را دبل افتتاح می‌کند، از مسئولان ستادش چنین رفتاری بعید نیست.

اما نکته قابل تامل که مربوط به همین موضوع می‌شود اینکه این آگهی برای جذب منشی “خانم” (بدون ذکر تعداد مورد نیاز) درج شده است و متقاضی باید “روابط عمومی بالایی” داشته باشد که بعد از جلسه حضوری با آقای “د.خ” فرد مورد نظر تأیید می‌گردد.

حال چه ارتباطی بین منشی، خانم ، روابط عمومی بالا و عدم ذکر تعداد است؟، اینجاست که باید گفت: الله و اعلم!!

آگهی استخدام در ستاد اتخاباتی روحانی

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4213
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چقدر بهتون میدن برای تخریب روحانی ؟