• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کسب مقام نخست علی (نبیل) خدیور در ماده ۴۰۰ متر

  • کد خبر : 4116
  • 24 فروردین 1396 - 18:37
کسب مقام نخست علی (نبیل) خدیور در ماده ۴۰۰ متر

رقابت های دو و میدانی انتخابی تیم ملی و آغاز فصل مردان کشور، شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و علی خدیور دونده خوب جزیره کیش توانست مقام نخست ماده ۴۰۰ متر را به خود اختصاص دهد.

رقابت های دو و میدانی انتخابی تیم ملی و آغاز فصل کشور امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد.

در ماده ۴۰۰ متر، علی خدیور از جزیره کیش با ثبت زمان ۴۶ ثانیه و ۴۴ صدم ثانیه نشان طلا را بر گردن آویخت.

در این ماده رضا ملک پور از قم با زمان ۴۷ ثانیه و ۹۶ صدم ثانیه مدال نقره گرفت و محمد ماهی دشتی از کرمانشاه با زمان ۴۸ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه به مدال برنز دست یافت.

 

درنخستین ماده برگزار شده در پیاده روی ۱۰ کیلومتر، امیر طاهریان از قزوین با زمان ۴۵ دقیقه و ۱۴ ثانیه مدال طلا را به خود اختصاص داد، ابراهیم رحیمیان از تهران با زمان ۴۶دقیقه و ۲۵ ثانیه نشان نقره گرفت و حامد زهدی غلامی از قم با زمان ۴۶ دقیقه و ۲۸ ثانیه مدال برنز گرفت.

 

در ماده ۱۰۰ متر امیررضا صدیقی از خراسان رضوی با زمان ۱۰ ثانیه و ۵۷ صدم ثانیه عنوان نخست را کسب کرد، سید مهران حسینی از مازندران با زمان ۱۰ ثانیه و ۷۱ صدم ثانیه نایب قهرمان شد و فرشاد اداوی از اصفهان با ۱۰ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد.

 

در ماده ۱۵۰۰ متر این رقابت ها نیز، مسلم نیادوست از فارس با زمان سه دقیقه و ۵۱ ثانیه به مقام قهرمانی رسید، همایون همتی از کرمانشاه با زمان سه دقیقه و ۵۵ ثانیه بر سکوی دوم ایستاد و حسین کیهانی از کرمانشاه هم با زمان سه دقیقه و ۵۸ ثانیه مقام سوم را کسب کرد.

 

دراین رقابت ها ۲۰۳ ورزشکار از سراسر کشور در ۲۲ ماده با هم به رقابت می پردازند.

این رقابت ها جمعه ۲۵ فروردین ماه با تعیین نفرات و تیم های برتر در شیراز پایان می رسد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4116
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.