• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

اشتغال و امنیت ارمغان تولید ملی است/ حضورحداکثری مردم در انتخابات دشمن را مایوس می کند

  • کد خبر : 3828
  • 02 فروردین 1396 - 13:11
اشتغال و امنیت ارمغان تولید ملی است/ حضورحداکثری مردم در انتخابات دشمن را مایوس می کند

بخشدار کیش اشتغال و امنیت را ارمغان تولید در کشور دانست و گفت: با فرمایشات رهبر معظم انقلاب بار مسئولیت مدیران بیشتر شده و آن ها باید خود را برای یک کار اساسی آماده کنند.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از کیش پرس، احمد زاهدی بخشدار کیش، از عضویت ۶ نفر از هندورابی و ۷ نفر از جزیره کیش به عنوان کاندیدای شورای شهر و روستا تاکنون خبرداد و افزود: با توجه به جمعیت هندورابی حضور این تعداد نیز می تواند در انتخابات مناسب باشد.

وی افزود: از جزیره کیش نیز تاکنون ۷ نفر به عنوان کاندیدای شورا ثبت نام کرده اند و علاقمندان برای عضویت در انتخابات شورای شهر می توانند تا ۶ فروردین با مراجعه به فرمانداری بندرلنگه ثبت نام خود را انجام دهند.

زاهدی در این گفتگو با اشاره به اهمیت فرمایشات مقام معظم رهبری که روز گذشته در حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بیان شد تاکید کرد: فرمایشات رهبری بار مسئولیت مدیران را بیشتر می کند و مدیران باید خود را برای یک کار اساسی آماده کنند.

وی ادامه داد: تولید، اشتغال و اشتغال نیز امنیت را در کشور به وجود می آورد.

بخشدار کیش با بیان اینکه رهبر انقلاب از برخی مدیریت ها در کشور گله مند بودند افزود: رهبر معظم انقلاب بارها تکرار کردند که اگر ضعفی وجود دارد از مدیریت هاست و ارتباطی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد اگر چه بنا بر فرمایشات رهبری مردم هم باید خود را از دولت جدا ندانسته و همراه و همگام با دولت و دیگر ارگان ها در راه تولید و اشتغال قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان یک ایرانی مسلمان اگر پستی هم نداشته باشیم باید در مقابل جامعه و مردم احساس مسئولیت کنیم اظهار کرد: هر یک از مدیران بدون در نظر گرفتن پست های خود نیز به عنوان یک ایرانی مسلمان باید آنچه را در توان دارند برای آبادانی و توسعه کشور به کار گیرند اگر چه داشتن پست مدیریتی بار مسئولیت مدیران را سنگین تر می کند.

زاهدی تاکید کرد: برای داشتن آبادانی و توسعه نیازمند اشتغال و تولید ملی هستیم و برای رسیدن به این جایگاه و در این مسیر باید تمامی دستگاه ها از اجرایی و تبلیغاتی تا دیگر دستگاه ها، نهادها، ارگان ها و همه مردم دست در دست یکدیگر قدم بردارند تا در آینده ای نزدیک شاهد رشد و توسعه ایران اسلامی باشیم.

وی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد وافزود: حضور حداکثری مردم دشمنان را مایوس و ناامید می کند زیرا دشمنان همواره به دنبال این هستند تا با تبلیغات مسموم خود از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند.

بخشدار کیش ادامه داد: حضور مردم برای کشور اقتدار به همراه دارد و اقتدار ایران همان چیزی است که دشمنان امروز از آن در هراس هستند.

وی تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ حضور حداکثری مردم در اولویت است و مردم به هر کس که دوست دارند و از فیلتر نظارتی گذشته و تایید شده باشد می توانند رای بدهند. کسانی که صلاحیت آنان تایید شود خادم ملت خواهند بود و کسانی که صلاحیت آنان به هر دلیل رد شود در جایگاهی دیگر از کشور ایران اسلامی در خدمت مردم و جامعه به کار خود ادامه میدهند و در هر دو صورت تمامی کاندیداها قابل احترام هستند.

زاهدی با تاکید بر نقش رسانه ها در حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای خاطر نشان کرد: تمامی رسانه ها به خصوص صدا و سیما نقش بی نظیری برای حضور حداکثری مردم دارند؛ مدیران رسانه های کشور اسلامی ایران انسان هایی فهیم، خوش فکر و توانمند هستند که تا امروز در کنار مردم و مسئولان همواره توانسته اند تعامل مناسبی برقرار کرده و به موقع و درست اطلاع رسانی کنند.

خبرنگار: حسین زاده

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3828
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.