• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

دومین کاروان راهیان نور جزیره کیش عازم مناطق عملیاتی کشور شد

  • کد خبر : 3798
  • 29 اسفند 1395 - 7:59
دومین کاروان راهیان نور جزیره کیش عازم مناطق عملیاتی کشور شد

دومین کاروان راهیان نور جزیره کیش در قالب یک اتوبوس از برادران بسیجی عازم مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور شد.

حجت الاسلام میثم فراشی نماینده ولی فقیه در سپاه کیش، از اعزام دومین کاروان راهیان نور جزیره کیش به مناطق عملیاتی کشور خبرداد و گفت: این کاروان متشکل از برادران بسیجی است که در قالب یک اتوبوس از بسیجیان به ظرفیت ۴۵ نفر با حضور روحانی، راوی و امدادگر از ۲۸ اسفند تا ۲ فروردین در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور حضور خواهند داشت.

وی افزود: مناطق جنگی دوران دفاع مقدس امروزه به نماد مقاومت و ایثار تبدیل شده و این سرزمین مقدس با رشادت جوانان  و ریخته شدن خود پاکشان در این مناطق این موضوع را برای جهانیان به اثبات رسانده  که تنها راه عزت یک کشور و مردم آن ایستادگی و مقاومت است.

فراشی با اشاره به اینکه کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس پیام آوران مقاومت هستند تاکید کرد: زائران راهیان نور پس از بازگشت از مناطق عملیاتی پیام ایستادگی و مقاومت شهدای گرانقدر دفاع مقدس را از زبان شهدا برای دیگران بازگو می کنند.

وی ادامه داد: اگر امروز در میان تمامی مشکلات و ناامنی های منطقه مردم ایران اسلامی در امنیت، آرامش و شادی به سر می برند، این امنیت مرهون از خودگذشتگی و ایثار جوانانی از میان همین مردم و فرزندان این مرز و بوم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کیش خاطر نشان کرد: زائران راهیان نور صدای شهدا و روایان از جان گذشتگی، مظلومیت  و ایثار آنان دراین مناطق هستند  و این حرکت مقدس و طی طریق نمودن یک نوع عبادت محسوب می شود.

گفتنی است، اولین کاروان راهیان نورجزیره کیش که متشکل از خواهران بسیجی در قالب یک اتوبوس از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور دیدار کردند پس از ۵ روز، ۲۷ اسفند ماه وارد جزیره کیش شدند.

این کاروان از مناطق عملیاتی مانند، خرمشهر، آبادان، اهواز، اروند، دهلاویه و شلمچه بازدید کردند.

منبع : کیش پرس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3798
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.