• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

شناسایی، دستگیری و دیپورت باند ۱۷ نفره متکدیان در کیش

  • کد خبر : 3794
  • 28 اسفند 1395 - 20:04
شناسایی، دستگیری و دیپورت باند ۱۷ نفره متکدیان در کیش

سرهنگ رحیم جهانبخش از شناسایی و دستگیری ۱۷ نفر که به منظور تکدی گری در قالب گروه سازمان یافته قصد ورود به جزیره را داشتند خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی ویژه کیش ” سرهنگ رحیم جهانبخش ” گفت : در پی اعلام اخبار مبنی بر حضور چند متکدی در داخل شهر، موضوع سریعا در دستور کار پلیس قرار گرفت تا سازمان دهندگان اصلی این امر که با تحریک عواطف مردم به فکر سود جویی و کلاهبرداری از شهروندان هستند شناسایی و دستگیر شوند تا شاهد حضور متکدیان در جزیره نباشیم.

فرمانده انتظامی کیش گفت: با ورود دو نفرمشکوک به تکدی گری به بندر تجاری کیش ، افراد مورد نظر تحت رصد پلیس قرار گرفتند که متعاقبا محل تجمع این افراد که با هماهنگی درون باندی در نقطه خاصی از شهر بود، شناسایی و در یک عملیات پلیسی کلیه افراد این باند تگدی گری شامل ۱۷ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس کیش در ادامه گفت : پس از اجرای امور اداری و قضایی و تعیین مجازتهای لازم افراد مورد نظر از جزیره کیش طرد شدند.

وی گفت: شهروندان و مسافران گرامی به محض رویت متکدی در سطح شهر می توانند موضوع را به واحد خدمات شهری کیش با شماره تماس ۴۴۴۲۰۲۱۱ اعلام فرمایند تا اقدام لازم در این خصوص صورت پذیرد.

سرهنگ جهانبخش در خاتمه گفت: در صورتی که حضور این افراد مخل نظم و امنیت عمومی و سلب آسایش مردم شده باشد شهروندان و گردشگران محترم می توانند با مرکز فورتهای پلیس ۱۱۰ تماس و جهت رسیدگی موضوع را به پلیس اعلام دارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3794
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.