• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کمپینگ‌های چادری کیش آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

  • کد خبر : 3670
  • 21 اسفند 1395 - 11:36
کمپینگ‌های چادری کیش آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

پرهام جانفشان مدیر عامل شرکت عمران گفت: در نوروز ۹۶ کمپینگ چادری جنب مصلی برای پذیرایی از گردشگرانی که به صورت خانوادگی به کیش سفر می کنند در نظر گرفته شده است.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پرهام جانفشان مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از آماده سازی کمپ های چادری کیش برای پذیرایی شایسته از گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: در نوروز ۹۶ کمپینگ چادری جنب مصلی برای پذیرایی از گردشگرانی که به صورت خانوادگی به کیش سفر می کنند در نظر گرفته شده است.

این کمپ به چهار بخش با ظرفیت استقرار ۸۰۰ چادر تقسیم شده که در مجموع  ظرفیت برپایی ۳۲۰۰ چادر را داراست. سرویس بهداشتی، حمام، اتاق نگهبانی، ایستگاه هلال احمر، انبار ویژه نگهداری پتو و سایر اقلام ضروری و آب شرب از جمله امکانات فراهم شده در کمپ های چادری کیش جهت پذیرایی از گردشگران نوروزی است.

در این کمپ که ویژه خانواده ها است ۱۵۰۰ چادر شرکتی برپا شده است و برای گردشگرانی که علاقمند به استفاده از چادرهای شخصی خود هستند ظرفیت برپایی بیش از ۱۷۰۰ چادر فراهم است. هزینه اقامت برای چادر های شرکتی به ازای هر شب ۳۵ هزار تومان و چادرهای شخصی ۲۰ هزار تومان است.

همچنین یک کمپ چادری با ظرفیت استقرار ۴۰۰ چادر نیز برای گردشگران مجرد در محوطه جنب زمین فوتبال مجموعه ورزشی المپیک آماده شده است. در این کمپ ۲۰۰ چادر شرکتی برپا شده و امکان برپایی ۲۰۰ چادر شخصی هم فراهم است.

امسال نیز با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات در کمپینگ های چادری در محل استقرار هر کمپ نیز مکان هایی به عنوان سوپر مارکت، رستوران، میوه فروشی و شیرینی فروشی تعبیه خواهد شد تا گردشگران  بتوانند به سهولت اقلام ضروری و مورد نیاز خود را تهیه کنند.

کمپ جانبازان و ایثارگران نیز در مدارس دولتی کیش برپا شده و علاوه بر ۸ کلاس تعداد ۱۵۰ چادر نیز جهت پذیرایی شایسته از جانبازان و ایثارگرانی که در ایام نوروز به جزیره کیش سفر می کنند آماده شده است.

در محل نمایشگاه بین المللی کیش نیز کمپ بحران با ظرفیت برپایی ۸۰۰ چادر برای پذیرایی از گردشگران در مواقع بارندگی آماده شده است که ۴۰۰ چادر شرکتی بوده و امکان برپایی ۴۰۰ چادر شخصی نیز فراهم است.

لازم به ذکر است در ایام نوروز بسیاری از هموطنان برای سفر به جزیره کیش مسیر دریایی را انتخاب کرده و با خودروی شخصی به کیش سفر می کنند. برپایی کمپینگ های چادری نیز یکی از اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش در راستای فراهم کردن امکانات رفاهی بیشتر برای این  گردشگران است که در سال های گذشته نیز با استقبال گسترده هموطنان همراه بوده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3670
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.