• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تأخیر ۹ ساعته پرواز کیش به بندرعباس هواپیمایی کیش

  • کد خبر : 3645
  • 19 اسفند 1395 - 12:36

پرواز شماره ۷۰۶۲ کیش ایر از فرودگاه کیش به مقصد بندرعباس قرار بود، امروزساعت ۷:۰۰ صبح مورخ ۱۹ اسفند فرودگاه کیش را به مقصد بندرعباس ترک کند که به علت نقص فنی، پرواز مذکور به ساعت ۱۵:۴۵ منتقل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کیشوند نیوز؛ یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار ما گفت که امروز از ساعت ۶:۰۰ صبح در فرودگاه بین الملی کیش حاضر شدیم تا در ساعت ۷:۰۰ با هواپیمای کیش ایر به شماره پرواز ۷۰۶۲ به سمت بندرعباس پرواز کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه ظاهراً به دلیل بروز نقص فنی در هواپیمای کیش این پرواز طی ۸ ساعت مسافران در فرودگاه کیش سرگردان هستند ضمن آنکه هیچکس پاسخگوی مسافران نبود.

تعدادی از مسافران قبل از حضور در فرودگاه از طریق آژانس‌های خرید بلیت از تأخیر در پرواز مطلع شده بودند، اما تعداد زیاد دیگری از مسافران هیچ‌گونه اطلاعی از این موضوع نداشتند و حداقل یک ساعت قبل از زمان اعلام شده برای پرواز در فرودگاه حاضر شده بودند. لازم بذکر است مدت پرواز کیش به بندرعباس حدود نیم ساعت می باشد که مسئولین با مدیریت خوب میتوانستند پرواز جایگزینی برای سرگردان نشدن مسافران انجام بدهند.

این پرواز نهایتاً در ساعت ۱۵:۴۵ به سمت بندرعباس پرواز کرد.

با علم به اینکه بوجود آمدن عیب و خرابی بخش لاینفک تجهیزات و ماشین آلات هستند که تنها درصد پایینی از آنها قابل پیشگیری می باشند ، اما با توجه به اینکه یکی از راههای رونق جزیره کیش و افزایش تعداد گردشگران این جزیره، فراهم کردن شرایطی مساعد و راحت برای رفت و آمد به این جزیره می باشد، لذا از مسئولان مربوطه تقاضامندیم که در این ایام تمهیدات لازم را برای جلوگیری از تکرار چنین مسائلی در نظر بگیرند.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3645
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. واقعا جای تاسف داره