• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

خانه معلم در جزیره کیش یک شوی تبلیغاتی است / آقای جاویدی چه چیزی را تکذیب می‌کنید؟؟!!

  • کد خبر : 3523
  • 14 اسفند 1395 - 6:48
خانه معلم در جزیره کیش یک شوی تبلیغاتی است / آقای جاویدی چه چیزی را تکذیب می‌کنید؟؟!!

مطلبی که می خوانید نقدی است بر عملکرد رئیس آموزش و پرورش کیش در خصوص راه‌اندازی خانه معلم در کیش که تاکنون انتقاداتی را در پی داشته است.

ماجرا از آنجا شروع می‌شود که مدتی قبل آقای جاویدی از راه‌اندازی خانه معلم در کیش خبر می‌دهد و با اعلام نرخ‌نامه و نمایش تصاویر اتاق‌ها بر این امر صحه می‌گذارد. مدتی بعد از آن خبرگزاری فارس خبری را با این عنوان منتشر می‌کند: ( خانه معلم کیش در نوروز به فرهنگیان سرویس نمی‌دهد / اجاره خانه معلم به آژانس‌های مسافرتی! ) و در متن این خبر عنوان می‌شود که خبرنگار فارس طی مصاحبه‌ای که با آقای جاویدی داشته این خبر را می‌نویسد و … (که این بخش از خبر مذکور در خبرگزاری فارس تصحیح شد)

بعد از خبر خبرگزاری فارس، آقای جاویدی رئیس آموزش و پرورش کیش، طی بیانیه‌ای این خبر را تکذیب می‌کند.

بعد از اینکه رئیس آموزش و پرورش کیش بیانیه‌ای برای تکذیب خبری از خبرگزاری فارس منتشر کرد، هنگامی که خواستم عنوانی برای این بیانیه بنویسم، هرچه فکر کردم نمیدانستم چه تیتری بزنم;

بنویسم تکذیب مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس توسط رئیس آموزش و پرورش کیش

یا بنویسم تکذیب تعطیلی خانه معلم در ایام نوروز،

و یا اینکه اساساً خانه معلم در کیش وجود ندارد ….

اما با مقایسه خبر خبرگزاری فارس و مصاحبه‌های اخیر رئیس فعال آموزش و پرورش کیش، به این نتیجه رسیدم که در اصل ایشان قصد داشتند بگویند که با خبرگزاری فارس مصاحبه نکرده‌اند. چون درون مایه‌ی خبر همان چیزی بود که آقای جاویدی چندین بار اعلام کرده بود.

آقای جاویدی، اینکه شما با خبرنگار خبرگزاری فارس مصاحبه کرده اید یا نه، نه به ما و نه به فرهنگیان ربطی ندارد و دردی از فرهنگیان را دوا نمی‌کند. می‌توانستید در یک جمله بگویید که مصاحبه‌ای انجام نداده‌اید والسلام.

نکته جالب اینکه این بیانیه در پورتال خبری اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با این عنوان درج شده بود: “کیش اساساً خانه معلم ندارد”. شما هم با افتخار آنرا در کانال خبری خود اطلاع‌رسانی کردید.

آقای جاویدی بر فرض مثال اگر چنین است، شما در واقع حرف خودتان را تکذیب کرده‌اید و مصاحبه مورخ  شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ خود را علناً نقض کرده‌اید. مگر شما نبودید که اعلام کردید خانه معلم در کیش راه‌اندازی شده است و تصویر اتاق‌هایش را در رسانه هایتان منتشر کردید؟ شما برای چه چیزی نرخنامه تعیین کردید؟ و …

درکل متن تکذیبیه آنقدر پر ابهام بود که اینکه آقای جاویدی چه چیزی را تکذیب کرده بودند، نه تنها برای ما بلکه برای خود پورتال خبری آموزش و پرورش هم، همچنان جای سوال است؟!

اصلاً خوش به‌حال آن هتل درجه چندمی که با آن قرارداد بستید. در ایام غیر نوروز اتاق‌های خالی‌اش را با فرهنگیان پر می‌کند و در ایام نوروز که نیازی به مسافر فرهنگی ندارد، از پذیرش آنها معذور است.

در نهایت پیشنهاد ما به آقای جاویدی این است که با آرامش کاری بیشتر، به فکر رشد و ارتقای سطح آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان، و عملی کردن صحیح وعده های داده شده به فرهنگیان باشند تا در چنین مواقعی بتوانند جوابی قانع کننده به مخاطبان خود بدهند. حالا که به تعطیلات نوروز نزدیک می‌شویم، از این فرصت استفاده کنید و کمی به وعده‌های داده شده‌تان بیاندیشید که چطور باید آنها را عملی کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3523
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. نقد جالبی بود.
    خسته نباشید

  2. به آقای جاویدی بگید به فکر وضعیت تحصیلی دانش آموزان باشه تا خانه معلم.

  3. این آقا اصلا ربطی به آموزش و پرورش ندارد.
    با تشکر از اطلاع رسانی شما برای افکار عمومی

  4. این آقا از قشر فرهنگی نیست…و دردی از فرهنگی ها دوا نمیکند…