• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آغاز نام‌نویسی داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در غرب هرمزگان

  • کد خبر : 3447
  • 08 اسفند 1395 - 9:34
آغاز نام‌نویسی داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در غرب هرمزگان

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی بندر لنگه، بستک، پارسیان و کیش آغاز شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از استانداری هرمزگان، خلیل محامدی رئیس ستاد انتخابات حوزه غرب هرمزگان بیان داشت: نام‌نویسی داوطلبان از ۸صبح امروز (۸ اسفند) تا روز شنبه (۱۴ اسفند) به مدت هفت روز در فرمانداری بندرلنگه و وزارت کشور انجام می‌شود.

محامدی با بیان اینکه نام‌نویسی نامزدها در ساعات اداری از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعدازظهر است، افزود: داوطلبان باید در هنگام نام‌نویسی اصل و تصویر کارت ملی شناسنامه، مدرک تحصیلی، گواهی پذیرش استعفا، اصل و تصویر کارت پایان خدمت به همراه ۱۰ قطعه عکس ۳*۴ همراه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه غرب هرمزگان با اشاره به اینکه تنها افرادی که در دوره قبل در این حوزه انتخابیه رأی داده‌اند می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

گفتنی است: حوزه انتخابیه بندرلنگه، پارسیان، بستک و جزیره کیش یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد و انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به همراه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنچمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا / ۲۹ اردبیهشت سال ۹۶ برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3447
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.