• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

برگزاری همایش تفکر خلاق، سرمایه گذاری و توسعه در کیش

  • کد خبر : 3434
  • 07 اسفند 1395 - 20:59

همایش یک روزه «تفکر خلاق، سرمایه‌گذاری و توسعه» روز سه‌شنبه دهم اسفندماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز ، در این همایش که براساس مجوز کارگروه ساماندهی همایش‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار می‌شود ، محورهای توسعه پایدار با رویکرد تفکر خلاق و نوآورانه، مدل‌های نوین سرمایه‌گذاری و تأمین مالی، آینده پژوهی فرصت‌های کسب و کار با رویکرد نوآوری، رونق محیط کسب و کار، کسب و کارهای خوش آتیه، مدل‌های نوین کسب درآمد و سرمایه‌گذاری و گردشگری دریایی با حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری، صاحبان ایده، خیرین، بانک‌ها، بورس، دانشجویان، دانش پژوهان، شرکت‌های دانش بنیان و کارآفرینان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

دکتر امیر محمودزاده رئیس پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی و رئیس همایش دیروز در یک نشست خبری گفت: نخستین همایش تفکر خلاق، سرمایه‌گذاری و توسعه روز سه‌شنبه دهم اسفند در جزیره کیش برگزار می‌شود. وی اظهار امیدواری کرد که در این همایش با جلب سرمایه‌گذاران خارجی و جذب آن‌ها و ایجاد یک همگرایی برای شروع سرمایه‌گذاری‌های دوجانبه میان جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها، سرمایه‌گذاری در کشورمان رونق بیشتری بگیرد.
محمودزاده، مباحث مهمی مثل اقتصاد مقاومتی، سند چشم‌انداز، مباحث اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد سبز و اقتصاد دریایی را از اهم مباحث قابل طرح در همایش بیان کرد و گفت: در این همایش از همه مدیران اقتصادی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بانک‌ها، بورس و بیمه‌ها دعوت شده است که ضمن حضور در همایش به یک تفاهم و نقطه نظرات مشترک در زمینه سرمایه‌گذاری برسیم.

رئیس همایش تفکر خلاق، سرمایه‌گذاری و توسعه ابراز امیدواری کرد که این همایش راهگشای تفکرات اقتصادی مدرن برای سال‌های آینده باشد و گفت: همزمان در جریان برگزاری همایش، سه اتفاق هم رخ خواهد داد. یکی انتخاب، تجلیل و تقدیر از بانوان برتر کارآفرین کشور در گرایش‌های مختلف، دوم انتخاب شرکت‌های دانش بنیان برتر کشور و تجلیل از آنها و سوم گرامیداشت «روز آینده» و تجلیل از کسانی که در حوزه آینده پژوهی فعالیت می‌کنند. وی یکی دیگر از اهداف همایش را ایجاد تفکر توسعه‌ای و خلاقانه برای مدرن کردن و به روزرسانی اقتصاد کشور بیان کرد و اظهار داشت: همایش برای تحقق چشم‌انداز افق۱۴۰۴ و مرجعیت بخشی علمی و اقتصادی کشور، دیدگاه‌های خود را برای خروج از رکود تورمی اعلام خواهد کرد و مسیرهای اقتصاد نوین و ایجاد جاذبه‌های گردشگری دریایی را مورد بررسی قرار می‌دهد؛ لذا از اصحاب رسانه و دانشگاهیان دعوت به عمل آمده است تا ضمن حضور در همایش، بحث‌های اقتصادی جوان، کسب و کارهای خوش آتیه و ترکیب آینده پژوهی و کارآفرینی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دهند. محمودزاده تصریح کرد: سه کلید واژه بیکاری، بی‌انگیزگی و بی‌اعتمادی باعث شده است که جوانان ما در فرآیند اقتصاد، مشارکت فعال نداشته باشند.

علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به وبسایت همایش به نشانی /http://shakhespajouhconference.ir/tafakorkhalagh مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3434
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.