• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

کیش شبیه فلوریدا است / از دوستانم شنیده بودم که کیش بسیار زیبا است

  • کد خبر : 3330
  • 02 اسفند 1395 - 5:49
کیش شبیه فلوریدا است / از دوستانم شنیده بودم که کیش بسیار زیبا است

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی آمریکا گفت: خیلی برایم جالب است که کیش شبیه فلوریدا است.

به گزارش کیشوند نیوز، مارتین لورنز بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی آمریکا، در مورد برگزاری رقابت های تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش اظهار داشت: برای اینکه می خواهیم به ایران بیاییم خیلی هیجان زده بودیم، چراکه می خواستیم در مسابقات حضور پیدا کنیم؛ ضمن اینکه حرف های زیادی شنیده بودیم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار است که به ایران آمدم، گفت: قبل از اینکه به ایران یا بهتر بگویم به کیش بیایم، اطلاعات زیادی داشتم. از دوستانم شنیده بودم که کیش بسیار زیبا است و خوشحالم که با حضور در این جزیره از نزدیک توانستم این زیبایی ها را ببینم. به نظرم کیش شبیه فلوریدا است و اینکه یکی از شهرهای آمریکا شبیه کیش است خیلی برایم جالب است.

لورنز خاطرنشان کرد: من خودم در کالیفرنیا زندگی می کنم و بارها این فرصت را داشتم که به سواحل بروم و والیبال بازی کنم. هیچ وقت فکر نمی کردم بتوانم خارج از کالیفرنیا بروم، چه برسد که بخواهم برای تیم ملی کشورم آن هم در ایران مسابقه بدهم.

ملی پوش والیبال ساحلی آمریکا درخصوص هم تیمی اش هم گفت: ما برای اولین بار است که با هم در یک تیم بازی می کنیم. او پیش از این هم والیبال بازی کرده بود و بسیار در این رشته حرفه ای است. ضمن اینکه او پیش از این بیس بال هم بازی می کرد!

وی با بیان اینکه مردم ایران بسیار خونگرم هستند، اظهار داشت: از وقتی وارد ایران شدیم مردم و مسئولان بسیار به ما توجه کردند. خیلی از صحبت هایی که پیش از این شنیده بودم خلاف واقع بود و باید تاکید کنم که ایرانی ها مهربان و البته دوستدار والیبال هستند که این موضوع خیلی برایم جالب بود.

منبع: خبرگزاری فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3330
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.