• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

ارتقای مشتری مداری بدون دستیابی به علم روز دنیا غیر ممکن است

  • کد خبر : 3268
  • 28 بهمن 1395 - 8:07
ارتقای مشتری مداری بدون دستیابی به علم روز دنیا غیر ممکن است

مدیرعامل جامعه بازاریان با تاکید برضرورت ارتقاء فروشندگان بازارها و آموزش مشتری مداری با استفاده از علم و فنون روز گفت : در این راستا دوره های آموزشی و نشست های تخصصی با حمایت بازاریان برای رونق بیشتر بازارها در جزیره کیش برگزار می شود .

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از ایرنا، سهیل اسدی کنی در مورد آشنایی فروشندگان به فنون جذب مشتری بیشتر گفت : موضوعاتی چون مدیریت رفتار ، ارتباط با مشتری، بازاریابی مشتری مدار، روش و فنون فروش در بازارها کمتر دیده می شود که متاسفانه می توان کاربرد آنها را در بازارها نزدیک به صفر ارزیابی کرد.
وی با تاکید بر اینکه همیشه این سئوال وجود دارد که چرا مشتری باید بازارهای کیش را انتخاب کند ؟ و مزیت نسبی ما نسبت به دیگر بازارها چیست ؟و چگونه باید خود را مطرح کنیم؟ اظهار کرد : بازارهای کیش با وجود رقیبانی همچون شهرهای بزرگ به ویژه تهران باید نقاط قوت را بیش از پیش تقویت و برجسته کنند .
اسدی با بیان اینکه اقتصاد و درآمدزایی کیش بر پایه گردشگری استوار است افزود : توسعه فضای شهری ، زیرساختهای مورد نیاز ، طبیعت بی نظیر ، نقش تک تک کیشوندان در جذب و رضایتمندی گردشگران مولفه های هستند که در معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به آنها پرداخته می شود .
مدیرعامل جامعه بازاریان کیش گفت : با فرض اینکه بهترین شرایط زیر ساختی و سایر امکانات برای ورود گردشگر در جزیره مهیاست اما اینکه بازارهای کیش چقدر توانایی رسیدن به هدف و متقاعد کردن گردشگر به خرید را دارند؟ جای سئوال است که باید بدان توجه ویژه کرد.
وی تاکید کرد : امروز با توجه به وجود گردشگران با سلیقه های مختلف و بازارهای رقیب نمی توان اجناس بی کیفیت و قیمت های غیر رقابتی عرضه کرد .
این مسئول در جامعه بازاریان تصریح کرد : آشنا نبودن با فنون فروش و بازاریابی و جذب مشتری نمی تواند مشتری بالقوه ای که به جزیره وارد می شود را به بالفعل تبدیل کند و رضایتمندی آنها را تا حدی به دست آورد ، فروشندگان باید بگونه ای عمل کنند که بتوانند انگیزه مراجعه دوباره گردشگران به این مقصد گردشگری و همچنین توصیه به دیگران را به وجود آورند.
اسدی با تاکید بر اینکه تجارت امروز با گذشته تفاوت های زیادی پیدا کرده است گفت :در گذشته روشهای بکار گرفته می شد که اگر همان روشها امروز پیاده سازی شود به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید .
وی در پاسخ به این سئوال که جامعه بازاریان کیش برای ارتقا فروشندگان و همچنین بازارها چه برنامه ای در پیش دارند ؟ گفت : جامعه بازاریان با هدف ارتقاء بازار کیش،بیشترین تاکید را بر آموزش دارد و رسیدن به هدف را بدون دستیابی به علم روز دنیا غیر ممکن می داند.
اسدی گفت : دعوت از استادان و صاحب نظران امر بازاریابی و فروش و روش های جذب مشتری ، برگزاری دوره های آموزشی ، کنفرانس ها و همایش های گوناگون از برنامه های این تشکل صنفی است که امیدواریم با حمایت و درک لزوم این امر توسط بازاریان، شاهد رونق روزافزون بازار جزیره کیش باشیم .
قرار است سمینار بزرگی با عنوان تکنیک های فروشندگان حرفه ای سوم اسفند ماه با حضور یکی از استادان برجسته و برنده جایزه دومین دوره فروشندگان برتر ایرانی در مرکز همایش های خلیج فارس برگزار شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3268
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.