• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نایب قهرمانی دختر کماندار کیش در مسابقات جهانی لاس وگاس آمریکا + پیام تبریک رئیس جمهور و وزیر ورزش

  • کد خبر : 3245
  • 26 بهمن 1395 - 15:02
نایب قهرمانی دختر کماندار کیش در مسابقات جهانی لاس وگاس آمریکا + پیام تبریک رئیس جمهور و وزیر ورزش

تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در مسابقات جهانی لاس‌وگاس ۴ مدال رنگارنگ کسب کرد که سوگند رحمانی در رشته ریکرو نوجوانان توانست یکی از این ۴ مدال را کسب کند.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، چهارمین مرحله مسابقات تیراندازی با کمان جام جهانی داخل سالن در لاس وگاس آمریکا پیگیری شد.
در این مرحله و در رده سنی جوانان پریسا روحانیان در ریکرو طلا گرفت و بعد از او کماندار آمریکایی دوم و مبینا فلاح از ایران سوم شد.
در ریکرو جوانان هم رضا شبانی از ایران بعد از شرکت کننده ژاپنی دوم شد و کماندار آمریکایی در رده سوم ایستاد.

در ریکرو نوجوانان سوگند رحمانی بعد از کماندار آمریکایی دوم شد و به مدال نقره رسید و کماندار آمریکایی سوم شد.

در این مسابقات در مجموع ۴۶ کشور در رده‌های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان رقابت داشتند. از ایران هم ۱۰ ورزشکار نوجوان و جوان و یک کماندار در رده بزرگسالان در مرحله چهارم این رقابتها در آمریکا شرکت کردند و در مجموع ۴ مدال طلا، نقره و برنز گرفتند.

تبریک توئیتری حسن روحانی به کمانداران

رئیس‌جمهوری با انتشار یک توئیت در صفحه رسمی‌توئیتر خود، موفقیت تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در مسابقات جهانی آمریکا را تبریک گفت.
به گزارش ایسنا، متن توئیت حجت‌الاسلام روحانی در این باره به شرح زیر است:
کسب مدال طلای پریسا روحانیان و ۳ مدال رنگارنگ دیگر کمانداران جوان و افتخارآفرین‌مان در جام‌جهانی تیراندازی با کمان ۲۰۱۷ لاس‌وگاس مبارک باد.

تبریک وزیر ورزش و جوانان

همچنین وزیر ورزش و جوانان در پیامی‌موفقیت تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در مسابقات جهانی آمریکا را تبریک گفت.به‌ گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در این پیام آورده است:
بدون تردید ورزش، عاملی مهم و اثرگذار در صلح آفرینی، همزیستی مسالمت آمیز اقوام و تداوم دوستی ملت‌ها و راهی روشن و استوار برای ایجاد تفاهم، گسترش همبستگی و تعامل بین فرهنگ‌هاست‌.
درخشش و پیروزی اخیر کمانداران جوان ایران عزیز در مسابقات جهانی آمریکا که برای نخستین بار در مسابقات جهانی با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز، برگ زرینی بر افتخارات ورزش کشور افزودند، نشان از تدبیر و دور اندیشی مسئولان نظام و پیگیری‌های مجدانه دست اندرکاران وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون و در نهایت حاصل تلاش بی وقفه کادر مربیگری و ورزشکاران عزیز است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3245
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.