• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

ثبت بیش از ۳۸ هزار نفر شب اقامت در کمپ های چادری کیش

  • کد خبر : 30233
  • 12 فروردین 1403 - 21:23
ثبت بیش از ۳۸ هزار نفر شب اقامت در کمپ های چادری کیش

محسن نظر پور از ثبت بیش از ۳۸ هزار نفرشب اقامت تا یازدهم فروردین دراقامتگاه‌های موقت نوروزی کیش خبر داد .

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات ، محسن نظر پور رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی با اشاره به اینکه در نوروز ۱۴۰۳ تلاش کردیم تا مسافران نوروزی در فضایی مطلوب از امکانات مناسبی برای اقامت برخوردار شوند گفت: از ۲۴ اسفند و آغاز پذیرش مسافران در اقامت گاههای نوروزی تا پایان روز یازدهم فروردین ۳۸ هزار و ۶۰۶ نفر شب اقامت در قالب ۹۹۰۲ چادرشب در مجموعه کمپ های اسکان چادری کیش ثبت شده است.

محسن نظر پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات با اعلام اینکه امسال برای نخستین بار گردشگران اقامتگاه خانوادگی مصلی از خدمات پزشک عمومی و اینترنت رایگان بهره مند شدند اظهار داشت: در این مدت بیش از ۲۲۴ ویزیت پزشک عمومی و ۸۸۷ مورد خدمات درمانی سرپایی توسط پایگاه هلال احمر به گردشگران این اقامتگاه ارائه شده است . ۳۱۰۰ نفر از گردشگران هم از خدمات اینترنت رایگان و ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی از خدمات خشکشویی مستقر در کمپ مصلی استفاده کردند.

رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی گفت: با هدف ایجاد فضایی مفرح و شاد برای خانواده ها نیز گروهی از هنرمندان رسانه ملی برنامه های فرهنگی شادی را در کمپ خانوادگی مصلی اجرا کردند و تا کنون ۱۰۰ جایزه از جمله ۶ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به گردشگران اهدا شده است.

همچنین در راستای دسترسی سریع مسافران به خدمات گردشگری و تفریحی ، پیشخوان (کانتر) گردشگری در کمپ مصلی مستقر شد که تا پایان روز یازدهم فروردین بیش از یک هزار مسافر از خدمات این پیشخوان با اعمال تخفیفات مناسب بهره مند شدند.

به گفته رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی علاوه بر امکانات رفاهی و خدماتی  و پذیرش ۲۴ ساعته در اقامت گاههای چادری،  ماموران آتش نشانی و حراست فیزیکی نیز با هدف تامین امنیت کامل و ایمنی گردشگران به طور دائم در محل‌های اسکان موقت چادری مستقر هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30233
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. واقعا خوب بود. سپاسگزارم

  2. فقط ی ایرانی می‌تونه ۳ میلیون تومن پول بده بلیط بخره بعد بره تو چادر زندگی کنه!!!!

  3. فکر کن بری کیش چادر بزنی بعد بیای برا فامیل تعریف کنی واااای جاتون خالی حسابی خوش گذشت خیلی خوب بود خخخخ🤣وتا چندسال خاطرات کیش رو تعریف کنی

  4. در روزگاران قدیم پادشاهی تجار را جمع کرد وپرسید اوضاع چطوره همه می نالیدند بجر پینه دوز ،شاه گفت واویلا اوضاع مردم طوری شده کفش ولباس نمی توانند بخرند واوضاع پینه دوز خوب شده ،دولت رئیسی چنان در رشد تورم وگرانی موثر عمل کرده که همه چادر خواب شدن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.