• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

۷۰ تصادف موتور شارژی در ایام نوروز جزیره کیش

  • کد خبر : 30189
  • 08 فروردین 1403 - 14:26
۷۰ تصادف موتور شارژی در ایام نوروز جزیره کیش

رئیس بیمارستان کیش با اشاره به آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی، گفت: نیمه دوم فروردین، خدمات ماموگرافی به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

به گزارش کیشوندنیوز، رئیس بیمارستان کیش با اشاره به آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی، گفت: نیمه دوم فروردین، خدمات ماموگرافی به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

امید براتی با اشاره به آماده باش بیمارستان برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی از ۲۰ اسفند پارسال، گفت: در این مدت هزار و پانصد مراجعه کننده برای بهره مندی از خدمات پزشکی و درمانی به بیمارستان مراجعه کرده اند.

وی افزود: ۲۲۹ ماموریت اورژانس از ابتدای طرح نوروزی ثبت شده و از این تعداد ۸۲ ماموریت اورژانس تصادف در کیش بوده است.

براتی از گردشگران خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کیش، نسبت به استفاده از وسایل نقلیه موتوری و خودرویی اقدام کنند.

رئیس بیمارستان کیش، خاطرنشان کرد: ۷۰ تصادف موتورشارژی، ۱۲ تصادف خودرو سواری بدون فوتی، ۲۷ حادثه سقوط از موتور شارژی، ۴ حادثه سقوط از دوچرخه، ۲۵ حادثه سقوط از ارتفاع، ۱ حادثه برق گرفتگی و چهار عملیات اورژانس مسمومیت دارویی از مهمترین عملیات‌های اورژانس در این مدت بوده است.

وی، گفت: ۳۰ پزشک مقیم در تخصص‌های مورد نیاز بیمارستان مشغول خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان هستند و براساس برنامه ریزی، پزشکان فوق تخصص و متخصص نیز برای معاینه بیماران به جزیره کیش سفر می‌کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30189
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.