• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

ادامه‌ی بهسازی معابر و خیابان‌های جزیره توسط شرکت عمران، آب و خدمات کیش

  • کد خبر : 30145
  • 28 اسفند 1402 - 16:22
ادامه‌ی بهسازی معابر و خیابان‌های جزیره توسط شرکت عمران، آب و خدمات کیش

شرکت عمران ، آب و خدمات در جهت توسعه زیر ساخت های عمرانی و تامین رفاه بیشتر ساکنان و گردشگران، ۸۰ هزار متر مربع عملیات زیرسازی و آسفالت را در سال ۱۴۰۲ در معابر و میادین جزیره کیش اجرا کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با شرکت در گفت و گوی خبری صدا و سیمای مرکز کیش و با بیان این خبرگفت: سقف تعهد این شرکت در سال ۱۴۰۲ برای اجرای آسفالت یکصد هزار متر مربع بود و در این میان سی هزار مترمربع آسفالت نیز با روش میکروسرفیسینگ در حال اجراست و پس از تعطیلات نوروزی به سرانجام می رسد.

بر اساس این گزارش آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ یکی از انواع آسفالت های حفاظتی بوده که در ردۀ روش های ترمیم و نگهداری فراگیر پیشگیرانه جای می گیرد که ضمن تامین اندود سطحی و مقاوم در برابر نفوذ آب، افزایش مقاومت در برابر لغزندگی روسازی را نیز تأمین می کند.

از مزایای این روش می توان به راندمان بالای پخش، حداقل انسداد ترافیکی، تامین سطحی هموار، آب بند کردن و اصطکاک قابل قبول اشاره کردمدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اشاره به محدودیت اجرای عملیات آسفالت با توجه به شرایط آب و هوایی گفت: اجرای آسفالت در ماه های گرم سال در جزیره کیش امکان پذیر نیست.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از اجرای نزدیک به ۱۰۰ هزار متر مربع کف پوش در معابر مناطق مختلف کیش از جمله سفین قدیم و جدید خبر داد و افزود: با توجه به تقاضای کیشوندان مبنی بر بهسازی وضعیت کف پوش های پیاده روها و معابر، این مهم در سال آینده به جدیت دنبال می شود.

وی از اجرای جدول کشی به طول ۳۰ هزار متر در معابر مختلف جزیره کیش در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: طبق مذاکره با معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش، در نظر داریم به منظور مدت ماندگاری بالای جداول سنگی به نسبت جداول بتونی و نیز هزینه کم نگهداری و عدم نیاز به رنگ آمیزی، تعویض جداول را در دستور کار شرکت قرار دهیم و در حال حاضر اجرای جداول سنگی به صورت آزمایشی در مناطقی از کیش انجام شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30145
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.