• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

شرایط سفر زمینی با ماشین به کیش در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد

  • کد خبر : 30133
  • 28 اسفند 1402 - 19:37
شرایط سفر زمینی با ماشین به کیش در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش گفت: بیمه نامه و معاینه فنی از الزامات ورود خودرو‌های مسافران و گردشگران نوروزی به کیش است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما کیش، عزت الله محمدی با اشاره به اینکه در زمینه ورود خودرو‌های سواری محدودیتی نداریم، گفت: محدودیت ورود شامل خودروهای ون، تاکسی و انواع وانت بار ، کامیون، مینی بوس و اتوبوس در ایام تعطیلات نوروزی است.

وی گفت: با برنامه ریزی کمیته ایمنی بنادر در اسکله ها، حوضچه‌ها و مسیر تردد شناور‌ها در بندرگاه کیش لوازم و اصول ایمنی تردد گردشگران فراهم شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: گروه‌های ایمنی در اسکله‌ها و بنادر تردد مسافران را نظارت می کنند و غواصان امداد و نجات نیز در حوضچه‌های مبادی ورودی دریایی کیش و چارک شبانه روزی فعال هستند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش گفت: با همکاری اداره بنادر و دریانوردی یک فروند شناور آتش خوار در بندرگاه مستقر شده است.

محمدی تصریح کرد: در ۴۸ ساعت آینده در صورت دریافت تاییدیه های لازم چند شناور دیگر برای جابجایی مسافران مجوز فعالیت را دریافت می کنند.

وی در خصوص نرخ حمل و نقل، گفت: برای جابه جایی کامیون هیچگونه افزایش نرخ نداشتیم و شناور‌های حامل خودرو‌های سواری نیز با افزایش ۲۸ درصدی تعیین نرخ شدند.

محمدی گفت: افزایش نرخ بلیت‌های شناور ۲۶ درصد و در نرخ‌ها نیز کلاس B  با افزایش روبرو بوده است.

وی افزود: شناورهای کلاس A و B  در حدود ۲۶ درصد و شناورهای A پلاس نیز ۲۹ درصد افزایش نرخ داشته اند.

محمدی با اشاره به شرایط خاص بندرچارک، گفت: اعتبارات مناسبی در حوزه زیرساختی برای بهسازی و انجام فعالیت های مختلف در این منطقه هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش گفت: راه مواصلاتی کمربندی در بندرچارک نیز در نشست با استانداری و منطقه آزاد کیش مطرح شده است تا با تامین اعتبار این جاده نیز به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30133
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.