• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بازدید رئیس آتش نشانی کیش از پروژه تجاری تفریحی میکامال

  • کد خبر : 3009
  • 12 بهمن 1395 - 21:56
بازدید رئیس آتش نشانی کیش از پروژه تجاری تفریحی میکامال

صبح امروز ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ رئیس آتش نشانی کیش به همراه جمعی از اصحاب رسانه از بخش های آتش نشانی و ایمنی پروژه تجاری تفریحی میکامال بازدید به عمل آورد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت پارس میکا کیش در این بازدید ارائه عملکرد و روند اجرایی سیستم های آتش نشانی وایمنی توسط یکی از مدیران ارشد شرکت نفکو که یکی از شرکت های متخصص در زمینه ایمنی میباشد ،توضیح داده شد.

پس از آن طی یک نشست خبری جناب مهندس کشتکار مدیر ارشد پروژه این مجموعه ضمن توضیحاتی کافی درباره بخش های متعدد ایمنی این مجموعه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند، در ادامه جناب آقای اسدی زنوز رئیس آتش نشانی کیش ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان غیور و شجاع در حادثه پلاسکو و همچنین تشکر از مردم کیش به دلیل همدردی با خانواده های این عزیزان خاطر نشان کرد : امید است که مردم خوب کشورم با رعایت اصول ایمنی و استاندارد دیگر شاهد چنین ضایعه دلخراشی نباشند.

وی در ادامه از هماهنگی های گام به گام مدیران میکامال با اداره آتش نشانی و ایمنی سخن گفته و تصریح کرد: حدود ۴ سال پیش مسئولین این پروژه با جلساتی که با ما داشتند مواردی را در مورد استاندارد مطرح کردند و خوشبختانه با توجه به حجم و گستردگی این پروژه و حساسیتی که مدیران آن در امر بهینه سازی داشتند اهمیت به موضوع کیفیت در تمام بخش ها به ویژه ایمنی قابل مشاهده بود. در ابتدای امر مباحث مقررات ملی ساختمان در ایران در خصوص آتشنشانی در بند های ۳ و ۱۳ این قانون مورد تاکید قرار گرفت ، بنابراین با توجه به شرایط آب و هوایی جزیره از نظر برندگی و شرایط نمکی بیرونی از بهترین لوله ها با سازگاری بسیار بالا در فشار استفاده شده است.
با دقت مضاعف در این زمینه و با وجودی که این لوله ها نیاز به رنگ شدن ندارند ولی شاهد هستیم که این امر در حال انجام است.
امیدوارم همچنان پروژه تا به انتها به همین منوال خوب و شایسته ادامه پیدا کند. در حال حاضر سیستم های به روز دنیا در این مجموعه دردست اجرا بوده و سیستم های آب آتش نشانی و همچنین جت فن های تخلیه در نقاط منفی و اسپرینکلر ها در حال نصب می باشند.
وی در ادامه از مدیران این مجموعه و همچنین از اصحاب رسانه که برای این امر وقت گذاشته اند کمال تشکر را داشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3009
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.