• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ابراز خرسندی وزیر ورزش و جوانان از زیر ساخت های خوب ورزش های دریایی کیش

  • کد خبر : 30010
  • 14 اسفند 1402 - 20:39
ابراز خرسندی وزیر ورزش و جوانان از زیر ساخت های خوب ورزش های دریایی کیش

وزیر ورزش و جوانان کیش در سفر به این جزیره با هدف حضور در مراسم رقابتهای نهایی تور جهانی تنیس از مجموعه ورزشی و گردشگری دریایی مارینا کیش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات کیش،«کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان به همراه رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و محسن نظر پور مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات صبح دوشنبه ۱۴ اسفند از مجموعه ورزشی و گردشگری مجموعه مارینا کیش بازدید کرد .

در این بازدید وزیر ورزش و جوانان از نزدیک امکانات کیش را برای میزبانی از مسابقات  ورزشی در رشته های آبی و دریایی در سطوح منطقه ای، ملی، بین‌المللی ارزیابی کرد.

رحیم سرهنگی مدیرعامل این سازمان هم با اشاره به ظرفیت‌های این مجموعه و سایر مراکز ورزشی، به توسعه گردشگری بر مبنای ورزش‌های دریایی تاکید و کیش را پایلوت ورزش‌های آبی کشور عنوان کرد.

وی از آمادگی کیش برای برگزاری مسابقات در سطوح ملی و بین المللی و میزبانی از اردوی تیم های ملی در حوزه ورزش های دریایی خبر داد و گفت: توسعه ورزش‌های آبی، ساحلی و دریایی در جزیره کیش، علاوه بر این که پایگاه مناسبی را برای ورزشکاران کشورمان ایجاد کرده ،سبب افزایش جذب گردشگر در این حوزه نیز شده است.

بر اساس این گزارش، مساحت مجموعه ورزشی و گردشگری دریایی مارینا کیش بیش از ۱۰ هکتار است که دارای امکانات ورزش های هیجان انگیز آبی شامل کیبل‌اسکی، غواصی، قایق بادبانی، پاراسل، کایاک شاتل، کایت بوردینگ، پدل بورد و … است و علاوه بر آن به صورت حرفه‌ای آموزش ورزش‌های دریایی در این مجموعه انجام می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30010
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.