• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

پایان شش سال ممنوعیت واردات خودرو به کیش

  • کد خبر : 29793
  • 17 بهمن 1402 - 15:47
پایان شش سال ممنوعیت واردات خودرو به کیش

صبح امروز یک ون هایس توانست پلاک کیش دریافت کند و طلسم واردات خودرو به کیش شکسته شد.

به گزارش کیشوندنیوز، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تلاش و پیگیری های انجام شده توسط معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان گفت: براساس مصوبه هیات دولت در ۲۵ مرداد امسال مبنی بر واردات خودروهای تجاری، ون، مینی بوس، اتوبوس و کشنده ها به مناطق آزاد کشور، سازمان منطقه آزاد کیش موفق شد با پیگیری، بندی به این مصوبه اضافه کند که براساس آن مناطق آزاد در اجرای این مصوبه تابع دستورالعمل های مناطق آزاد باشند .

رحیم سرهنگی درادامه افزود: با تلاش های بسیار زیاد و پس از ماه ها  پیگیری شبانه روزی برای اجرایی شدن این مصوبه با ابلاغ آن، موفق به اجرای مصوبه شدیم تا منطقه آزاد کیش نخستین منطقه آزاد ایران در واردات خودرو باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام این خبر خوش که مطالبه چندین ساله شهروندان وگردشگران این جزیره بوده است تاکید کرد: نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی کیش یکی از مهمترین نیازهای این جزیره است که خوشحالیم با پیگیری های انجام شده در گام نخست چند دستگاه ون وارد جزیره کیش و پلاک گذاری شد تا روند واردات برای خودروهای تجاری، ون، مینی بوس، اتوبوس و کشنده ها ادامه یابد و ناوگان حمل ونقل عمومی کیش به روز رسانی شود.

وی درادامه اظهار داشت: خودروهای شخصی، سواری وتاکسی ها مصوبه دیگری هستند که به تازگی در هیات دولت تصویب شده و آیین نامه واردات این خودروها نیز در حال طی مراحل تدوین است و امید داریم جزیره کیش در واردات خودروهای شخصی وسواری نیز نخستین منطقه آزاد در پلاک گذاری خودروهای جدید باشد.

گفتنی است مدیرعامل وتیم اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با حمایت های دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور ، در راستای تامین رفاه شهروندان وگردشگران جزیره کیش وتحقق مطالبه چند ساله کیشوندان که در جهت توسعه گردشگری واقتصادی این جزیره است تلاش های زیادی برای اجرایی شدن این مصوبه انجام دادند واین پیگیری ها همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29793
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چقدر ملت ایران بدبخت شدند که باید برای پلاک شدن یک ون هایس خوشحال شوند چیزی درتمام دنیا اصلا درباره اش فکر هم نمی‌کنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.