• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
8

تقدیر جامعه هتل‌داران کیش از مدیریت کیش ایر

  • کد خبر : 29769
  • 15 بهمن 1402 - 15:52
تقدیر جامعه هتل‌داران کیش از مدیریت کیش ایر

پیشرفت و تعالی قابل توجه ناوگان هواپیمایی کیش‌ایر به لطف مدیریتی خردمندانه و هوشمندانه طی ۲ سال گذشته قابل تقدیر است.

به گزارش کیشوندنیوز، اعضای جامعه هتل‌داران کیش طی بیانیه ای ضمن تقدیر و قدردانی از تلاش ها و زحمات جناب آقای ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل خدوم و خردمند شرکت هواپیمایی کیش ایر و مدیران و پرسنل شایسته آن مجموعه که با همتی عالی در جهت تعالی و ارتقای سطح کمی و کیفی پروازهای کیش ایر قدم برداشته و بدست توانمند مهندسان و کارشناسان ایران بزرگ که باعث افزایش ناوگان هواپیمایی کیش ایر از ۲ فروند هواپیما در سال ۱۴۰۰ به ۱۰ فروند هواپیمای عملیاتی در پاییز ۱۴۰۲ شده و همچنین با تلاش شبانه روزی اقدام به برقراری پرواز از تمام استانهای کشور به جزیره کیش کرده بار سنگین انتقال بیش از ۵۰ درصد گردشگران ورودی و خروجی به کیش را با برقراری پرواز روی برنامه جهت انتقال گردشگران در تمام ماه های سال را بر دوش کشیده اید دست شکر گذاری به سمت آسمان بلند کرده و سجده شکر بجای می آوریم.

بدینوسیله با کمال احترام سپاس و قدردانی بی پایان خود را محضر شما مدیریت محترم و کلیه مدیران و پرسنل آن هواپیمایی اعلام داشته و برای آن مدیریت خدوم و خردمند و کلیه مدیران و پرسنل و خلبان کیش ایرلاین آرزوی سعادت و رستگاری و سلامت را دارد.

لهذا اعضای فعال این تشکل و جامعه صنفی فعال و بزرگ کیش در حوزه گردشگری از مدیریت آن مجموعه انتظار دارد مسیر پیش گرفته برای تعالی فرزند کیش (کیش ایر) را همچنان با تمام توان و خستگی ناپذیر تا سر مقصد پیش گرفته و با برنامه ریزی و اقدامات هوشمندانه برای ایام خلوتی و لوسیزن جزیره کیش اقدامات لازم را به گنجاند.

به امید آن که تابستان آینده را به همت جوامع فعال صنفی کیش و به لطف همراهی هواپیمایی کیش ایر ، تابستانی داغ برای رونق حوزه گردشگری و تسهیل سفر مردم فهیم و لایق ایران زمین در جزیره کیش فراهم سازیم. انشالله

در پایان بر خود واجب میدانیم که در زمان و مکان و فرصتی مغتنم از زحمات و خدمات جنابعالی و مدیران و پرسنل شایسته هواپیمایی کیش ایر تقدیر و تجلیل بعمل آوریم .

با کمال احترام
اعضای جامعه هتل‌داران کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29769
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آخه چه زحمتی کشیده گند زده به کل ایرلاین رفته.کلا سه هواپیما بیشتر نیست خدا لعنت کنه کسیو که این بیسواد رو گذاشت مدیر ایرلاین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.