• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

تک مسیره شدن خط مینی بوسرانی کیش

  • کد خبر : 29727
  • 10 بهمن 1402 - 9:25
تک مسیره شدن خط مینی بوسرانی کیش

مدیریت حمل ونقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات از اجرای طرح تک مسیره شدن خدمات ناوگان مینی بوس رانی کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، میثم سام بند مدیر حمل و نقل عمومی کیش با اشاره به اینکه تردد آسان، ارزان و ایمن در نقاط مختلف شهری یکی از مهم ترین محورهای فعالیت این مدیریت با هدف تامین رفاه بیشتر شهروندان است اظهار اشت: گروه زیادی از ساکنان کیش برای تردد های روزانه خود از مینی بوس استفاده می کنند و تک مسیره شدن مینی بوسها یکی از مطالبات شهروندی بود که از یکشنبه هشتم بهمن اجرایی شد.

وی افزود: در حال حاضر مینی بوس ها مسافران را از مبدا پارک دلفین تا میدان سعدی و میدان بهارستان جابجا می کنند. هزینه جابجایی مسافران از پارک دلفین تا میدان سعدی ۸۵۰۰ تومان و از میدان سعدی تا میدان بهارستان ۵۰۰۰ هزارتومان و بالعکس است که در مجموع مسافران برای مسیر پارک دلفین تا میدان بهارستان مبلغ ۱۳ هزار ۵۰۰ تومان پرداخت می کنند.

گفتنی است پیش از اجرای این طرح مسافران می بایست در میدان سعدی برای تغییر مسیر مینی بوس خود را تعویض کنند که این موجب نارضایتی برخی از شهروندان شده بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29727
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. متن ویرایش نشده و بسیار گنگ است. در حال حاضر (یعنی بعد از ۸ بهمن) تفاوتی با پیش از این (یعنی قبل از ۸ بهمن) از لحاظ مسیر قائل نشده و درمورد هزینه هم مسکوت است.

  2. حالا که تک مسیره شده ، کرایه چند شده؟