• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

نماز باران در «پنجه علی» بندرعباس اقامه خواهد شد

  • کد خبر : 29625
  • 03 بهمن 1402 - 15:48
نماز باران در «پنجه علی» بندرعباس اقامه خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر در استان هرمزگان، نماز باران در منطقه «پنجه علی» بندرعباس اقامه خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز با اشاره به خشکسالی‌های اخیر در استان هرمزگان، اظهار کرد: در سال‌های اخیر شاهد بروز خشکسالی در استان‌ هرمزگان وسایر استان‌‌های کشور بودیم.

وی با اشاره به کمبود بارش باران در سال‌های اخیر، بیان کرد: کاهش نزول رحمت الهی بخشی از مومنین جامعه را نگران کرده است. حقیقتا یکی از مسائلی که در بحث نزول باران در جامعه اسلامی مورد غفلت قرار گرفته است، تضرع از خداوند متعال در خصوص بارش باران است که باید بیشتر مورد تاکید باشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که در چنین شرایطی از خداوند متعال برای نزول بارش آسمانی درخواست شود، عنوان کرد: بنا داریم که بعد از ظهر یکشنبه مورخ هشتم بهمن‌ماه نماز باران را با حضور عموم مردم برگزار کنیم همچنین با توجه به تلاقی این روزها با ایام‌البیض ماه رجب، توصیه می‌کنم که سه روز قبل از اقامه نماز باران در روز یکشنه، به مدت سه روز قبل از آن روزه گرفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با ذکر این نکته که این مراسم با شکوه در منطقه «پنجه‌علی» برگزار می‌شود، تصریح کرد: نماز باران باید در خارج از شهر و در بیایان اقامه شود و منطقه «پنجه علی» بهترین موقعیت در این زمینه را دارد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29625
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.