• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
13
مدیرعامل هلدینگ افسانه‌سازان آینده کیش خبر داد؛

افتتاحیه بزرگ‌ترین رستوران کف شیشه‌ای کشور در کیش

  • کد خبر : 29621
  • 02 بهمن 1402 - 19:12
افتتاحیه بزرگ‌ترین رستوران کف شیشه‌ای کشور در کیش

مدیرعامل شرکت افسانه‌سازان کیش گفت: هم‌زمان با اعیاد شعبانیه سه مجموعه بزرگ در شهر افسانه‌ای پدیده کیش افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ افسانه‌سازان کیش، علی موقر افزود: بزرگترین رستوران کف شیشه‌ای کشور بعد از تقویت سازه، بازسازی و بهسازی در مورخ ۳ اسفند سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: همچنین در ۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ رستوران بین‌الملل مرسی پدیده شعبه کیش در شهر افسانه ای پدیده کیش افتتاح می گردد.

مدیرعامل گروه شرکت‌های افسانه‌سازان آینده کیش تصریح کرد: رستوران‌های کف شیشه‌ای فانوس و بین‌الملل مرسی پدیده مجموعاً بالغ بر ۳ هزار متر مربع زیر بنا دارد.

وی ظرفیت پذیرش همزمان میهمان در رستوران کف شیشه ای را ۱۷۰ نفر و در  رستوران بین الملل را  ۳۳۰ نفر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و جذب گردشگر باعث به چرخش درآوردن اقتصاد کشور و جزیره کیش می شود، عنوان کرد: هلدینگ بین‌المللی افسانه‌سازان آینده کیش باهدف ایجاد بستر نوین معرفی برندهای بزرگ پوشاک در کشور، رستوران قدیمی قلعه پدیده کیش را تغییر کاربری داده و این مجموعه را به بزرگ‌ترین کت واک کشور با مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر تبدیل کرده است.

موقر عنوان کرد: مجموعه کت واک در تاریخ ۵ اسفند سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد که در ان بزرگ‌ترین برند های داخلی و خارجی گرد هم آورده شده اند.

وی همچنین با بیان اینکه در پروژه شهر رؤیایی پدیده شاندیز نیز اقدامات بزرگ و مؤثری از سوی این شرکت صورت‌گرفته، ابراز کرد: ساخت‌وسازها در شهر رؤیایی پدیده شاندیز  از سر گرفته شده و به‌زودی شاهد افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن بخش‌های بزرگی در این پروژه هستیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29621
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. من و هم سن و سال های ما در نوجوانی جنگیدیم نداشتیم مماکتمان دست دشمنانش بیافتد حالا هم که پا به سن گذاشته ایم در فقر و بدبختی واجاره‍ نشینی
    به عده ای هم با پول بیت‌المال جای جای ایران بهشت
    درست کردند و زن و مرد عشق وحال وشهوترانی

    • شاه روبیرون کردیم گفتین بی عرضه هست ، فساد هست ، که اینا هرچی فساد وانواع کلاهبرداریهای سرسام آورتراز قبل زیر ظاهرسازی اجباری رو بندازن گردن اینو اون خودشون عشقوحالو …از خون شهیدان وطن قصرها برای بالادستیها روئیده ، … اگه شاه بود قراردادی که با صدام داشت هم اتفاق نمیوفتاد ،صدام نمیگفت باسقوط شاه قرارداد از اعتبار افتاده …راستی خون اینهمه شهید و تهریبهای ایران گردن کیاست ؟؟!!!

      • حالا چه شکلی داره که جای جای ایران بهشت درست کنند و همه مردم استفاده کنند و چرخ اقتصاد مملکت هم بچرخه که یکی از راهاش گردشگریه
        یه جوری کامنت گذاشتید انگار کاباره درست کردند

  2. کاش یکی هم بود بهشون میگفت چرا حقوق نیروهاتو درست نپرداختی، بیمه هاشون رو درست رد نکردید، اون تایم های خارج از ساعت کاری ک براتون کار کردن رو چرا ندادید… واقعا خسته نباشن…!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.