• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

افزایش کمیت و کیفیت آب تولیدی کیش با تعویض ۴۰۰ ممبران در واحدهای اسمز معکوس

  • کد خبر : 29483
  • 12 دی 1402 - 9:52
افزایش کمیت و کیفیت آب تولیدی کیش با تعویض ۴۰۰ ممبران در واحدهای اسمز معکوس

رئیس واحد اسمز معکوس شرکت آب و برق کیش از تعویض ۴۰۰ ممبران و افزایش تولید ۲هزار مترمکعب در روز خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، رئیس واحد اسمز معکوس شرکت آب و برق کیش گفت: در شرکت آب و برق کیش آب شرب و بهداشتی به دو روش MED و اسمز معکوس تولید می‌شود و بعد از رسیدن به استانداردهای روز دنیا وارد شبکه توزیع می‌گردد.

وی عنوان کرد: هر ساله در نیمه دوم سال تعمیرات اساسی دستگاه‌های آبشیرینکن انجام می‌گیرد تا هم کمیت و هم کیفیت آب تولیدی افزایش پیدا کند.

مهدی جلویز گفت: در تصفیه آب به روش اسمز معکوس، ممبران‌ها نقش اساسی را در شیرین سازی و نمک زدایی آب دریا ایفا می‌کنند.

وی بیان داشت: در سال جاری و به دستور ریاست هییت مدیره شرکت آب و برق کیش ۳۰۰ میلیارد ریال برای تعویض ممبران های موجود اختصاص یافت که در حال حاضر تعداد ۴۰۰ ممبران خریداری شد و طی روزهای گذشته توسط پرسنل زحمتکش این شرکت در واحدهای اسمز معکوس نصب شدند.

جلویز گفت: بهسازی واحدهای پیش تصفیه از دیگر اقدامات مهم در جهت بالا بردن کیفیت و کمیت آب در شرکت آب و برق بود که طی ۱۴ سال اخیر این کار صورت نگرفته بود و با این اقدام کیفیت آب ورودی به تاسیسات آبشیرینکن ۱۰۰ درصد بالا رفت.

وی اظهار داشت: بدین ترتیب و با تعویض این تعداد ممبران و بهبود فرآیند پیش تصفیه، حدود ۲هزار متر مکعب در روز به میزان تولید افزوده شد و باعث بالا رفتن کیفیت آب تولیدی گردید.

لازم به ذکر است که با توجه به مصوبه جدید ریاست هیئت مدیره شرکت تا پایان سال ۳۵۰ عدد ممبران دیگر به سیستم تولیدی اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29483
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.